1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola e1000:lta kuvat koneelle, mutta miten?

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja henrik-89, 3/2/06.

1. henrik-89

Tykkäykset:
    0
    Eli kysymys koskee että miten kuvat saan ko puhelimesta siirrettyä tietokoneelle,, mulla on mobile phone ohjlema, ja siinä on muldimedia stoudio, ja kun menen sinne, niin sieltä läydän kyllä puhelimeni, ja koneelta saan siirrettyä musaa,yms puhelimen muistiin, mutta puhelimessa olevia kuvia en vaan löydä, kun klikkaan "kuvat" kansiota, niin tulee vaan kansio joka näyttä olevan ihan tyhmä, mutta puhelimesta silti ne kuvat löytyy, mikähkä täs mättäis? onko jollakin hyviä ohjeta, kyl vähä huonommatkin kelpaa:D Mut jos joku tietäis nyt tästä jotai, niin se olis loistava asia, niin pääsis siirtää myös kamaa koneelle. Mut kerokaas te viisaammat et mitä teen tän kanssa..:D [olen yrittänyt siitää kuvia datakaapelin avulla] ja ohjelmiston asennus sujui ongelmitta eikä siin mitää ongelmaa ollut. Sen oon jo asentanu sen verran montakertaa uusiks. Sit toinen kyssä mikä on motorolan "turvakoodi" tai se että voi palauttaa alkup asetukset?

2. motorola

Tykkäykset:
    0
    Olisko mahdollista että kuvat on esim. muistikortilla ja olet avannut puhelimen muistin kuvakansion? avaat sieltä mmc kuvakansion jos kuvat muistikortilla...auttoko tää?

3. henrik-89

Tykkäykset:
    0
    Ei valitettavasri auttanut. Sen kansion takaa aukeaa vain "mobile, ja .. niminen kansio. Ja niiden takaa ei löyty mitään kuvatiedostoja. :D mut jos joku tietää mikä muu vois olla vikana nii ilmoitelkaa heti!!

Ps; ton turvakoodein löysin jo käyttöoppaasta, ja palautin tehdasasetukset,..:D

Jaa tämä viestiketju