1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola C380:n kuoret

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja Dream, 14/9/06.

1. Dream

Tykkäykset:
    0
    Onko kenelläkään muulla kokemuksia tämän kännykän kuorista? Omistan tämän kännykän ja minun piti avata se muutaman kerran. Avasin sen ensimmäisen kerran siksi että vaihdoin puhelinta. Sen jälkeen huomasin että veljeni oli laittanut ns. kuoret paikoilleen, ihan turhaan.. Oli "vähän" vaikeuksia saada se sim-kortti sieltä. Nyt kuitenkin kyllästyin tähän uuteen kännykkääni ja vaihdoin tähän. Taas piti avata ne kuoret.. Nyt takakuori on jotenkin löystynyt, ei kovin kauheasti mutta siitä kuuluu sellaista narinaa joka häiritsee minua. Pelkään myös että kuoret ei kohta pysy paikoillaan. Onko tähän olemassa jotain keinoa? Olisi hienoa jos tuon saisi niin ettei se enää olisi noin löysä ja nariseva. :)

Anteeksi, selitin vähän sekavasti mutta toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan.

2. albatross22 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Usein auttaa jos laittaa paperipalan akun ja takakannen väliin. Vanha ja hyvä konsti tällaisiin ongelmiin.

3. vartija25

Tykkäykset:
    0
    Kuoriin liittyen, minulla meni sellainen läppä(en omista digi kameraa, sori.) joka pitää kuoret sivujen lisäksi kiinni. Tuli huvikseen laitettuu kuorii auki ja kiinni. Sieltä sisältä löystyi tämä ylä nappi/jousinappi joka alkoi väsymään ja varovasti hivunti norm. asentoon, nappi lähtee irti.(=P*SKA puhelin.)Sain sen käsitykesn että malliin ei saisi uusia kuoria maksamatta jenkkien 50$ post.kulujen lisäksi 10 $ kuori laskua. Saako tähän jostakin suomessa pk. seudulla uusia kuoria?

Jaa tämä viestiketju