1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola c350 soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja jh13, 19/5/03.

1. jh13

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Onko joku onnistunut tilaamaan soittoääniä motorolan c350 puhelimeen? Itse olen monesti yrittänyt tilata, mutta aina tulee jokin ongelma! Tarvitaanko jotkut wap-asetukset tai jotain muuta...? jos tarvitaan niin mistä ne saisi?

2. Skanen Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    11   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Katsoppas ohjekirjan mukaan sivu 126 "Puhelimen valmistaminen WAP-käyttöön" jossa neuvotaan menemään muokkaamaan WAP-profiilia... löytyykö sinulta kyseistä valikkoa?

Itse ostin kyseisen puhelimen puolitoista viikkoa sitten ja lähti samana päivänä huoltoon (ja on siellä edelleenkin) soitettuani asiakaspalveluun, koska en saanut GPRS:ää toimimaan ja sieltä selvisi että ensimmäisistä puhelimissa tuo WAP-profiilit valikko puuttuu... toisin sanoen puhelinta mainostetaan GPRS-puhelimena, vain asetusten asettaminen on mahdotonta ensimmäisissä malleissa!

3. personal jesus Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Jaa, että puhelinta ei oltu maltettu tehdä loppuun saakka. Väitän, että tuo hötkyily kyllä lyö monet muut valmistajat...

4. froz

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Noh, oletko saanut jo luurin takaisin huollosta? Itsellä on tänään ostettu C350 ja siitäkään ei tuota valikkoa löydy. Tosin ei mulla ole vielä operaattorin puolesta gprs-palvelua aktivoituna joten en tuolla juurikaan mitään tekisi... olisi vaan kiva olla kaikki kunnossa.

Onko Motorolalla muuten Tampereen seudulla mitään huoltoa vai joutuuko lähettämään jonnekin (Vantaalle?)

5. Skanen Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    11   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 950
    Olen saanut puhelimen jo takaisin päivitettynä. Nyt kun valikko löytyy, niin tarvitsee vain valita valmiit dna-asetukset (myös esim. RL ja Sonera löytyy) ja kirjoittaa wap-selaimessa URL ja soittoäänet latautuvat puhelimeen.

Ostitko puhelimen uutena, Motorolaa hyllytuotteena myyvästä liikkeestä? Jos ostit, niin vie Motorola Finland:lta terveisiä, että liikkeen pitäisi päivittää kaikki C350 puhelimet, mitkä ovat kyseistä erää, eikä myydä enempää viallisia puhelimia.

6. froz

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Ostin puhelimen erään liikkeen konkurssimyynnistä 99 eurolla, tuolle liikkeelle tuskin tarvii sanoa enää asiasta mitään :) Mutta hyvä juttu että tuokin onnistuu ilmeisesti ihan normaalilla softapäivityksellä. Täysi 12kk tehtaan takuu puhelimella kuitenkin on.

Jaa tämä viestiketju