1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola C332

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja bluewolf, 22/3/03.

1. bluewolf

Tykkäykset:
    0
    Kyseinen puhelin ei taida olla vielä kovin paljon käytössä. Itse hankin sen GPRS: käyttöön, mutta voisihan tuosta olla toiveita varsinaiseksikin peliksi. Tietoa tästä "kameleontista" on vaikea saada, ainakaan yksityiskohtaista. Sen verran olen tolkunnut että sen pitäisi tukea luokkaa 8, eli yksi ulos ja neljä sisään, pitäneekö paikkansa?

Eli perinteinen modeemiyhteys olisi realistisesti verrattavissa yhteysnopeuden puitteissa. Jos jollain on kokemusta niin otan mielelläni kommentteja vastaan.

Toiset näköjään moittii gprs:n toimivuutta, mutta itselläni siihen aikaan ja vaivaan nähden minkä kulutan lueskelemalla toisten kommentteja, voisin pitää systeemiä hyvänä. Toivotaan että operaattorit kehittävät verkkoa sillälailla että gprs kulkisi omana "kaistanaan" eikä puhelujen ja txti viestien seassa eli niiden takana.

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
  3. Aero

Tykkäykset:
    0
    Sinä nyt kyllä harrastat ehdottomasti todellista piilomainontaa tuolle Puhelinkioskille. Oli vain pakko kommentoida.... :)

4. bluewolf

Tykkäykset:
    0
    Eli siis gprs sun muut käytännön vimpaimet kuin isoveljissään, vain pienempi ja pirteämpi??

Hintahan tippuu, mut yllättävän vähän kun aatellaan että on ollut markkinoilla jo pari kuukautta, heh.

Ihan minun käyttöön kelpaa, miksi maksaa kolminkertainen hinta markkinoiden ykkösnimestä, melkein kolminkertainen.

5. Oolalaa

Tykkäykset:
    0
    Onko USB-kaapeli lataava?

Osaisiko joku sanoa, onko tuon C332:n USB kaapeli lataava ts. latautuuko puhelin, kun se on kytketty usb-kaapelilla tietokoneeseen?

6. rainman

Tykkäykset:
    0
    Olen käyttänyt c332:a nimenomaan gprs-modeemina ja täytyy sanoa, että yksi luotettavimmista niistä reilusta kymmenestä puhelinmodeemista mitä minulla on ollut, toisen hyvän, Siemens ME45:n tasoa. Ei kaadu ja on nopea, 4+1.

Usb-kaapelille on oma liitin, joka jättää virtaliittimen vapaaksi, joten sitä voi ladata samalla kun usb on kiinni.

Jaa tämä viestiketju