1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola A925 mms-asetukset

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja TunturiTT, 7/12/06.

1. TunturiTT

Tykkäykset:
    0
    Hommasin tuossa Motorolan A925 ja en osaa asennella luuriin mms ja Wap/gprs-asetuksia.
    Liittymäni on TeleFinland ja olen kyllä löytänyt operaattorin manuaalisesti asennettavat tiedot, mutten tiedä mihin päin kapulaa ne pitää asentaa.
    HELP!
    Mielellään vielä jos joku osaisi kädestä pitäen neuvoa kuinka asetuksien laitto tapahtuu, vaikka eri operaattorinkin.

2. hanuri

Tykkäykset:
    0
    Voisivat muuten operaattorin asiakaspalvelussa osata neuvoa myös. Todennäköisesti tapahtuu samaan tapaan myös A920 ja A1000, jos A925 on heille tuntematon vekotin. Itse en tiedä. Tässä mun Sony Ericson P800 on sama symbian 7 ja UIQ kun A925:ssa, ja tähän asentu soneran lähettämät asetusviestit ihan valitsemalla siitä viestistä että 'install'.

3. TunturiTT

Tykkäykset:
    0
    Ei toimi, niin ei toimi. Ei tule perille asti operaattorin lähettämät asetukset. Radio on päällä tuossa vieressä ja sieltä kyllä kuuluu däppädi däppädi, mutta puhelimeen ei viestiä heru. Ei näy tai kuulu.

Enhän minä nyt voi olla ainoa, jolla on tällainen puhelin? MITEN TÄHÄN SAA NE ASETUKSET??!? Tai mihin ne edes näpytellään, valikko on ihan erilainen kuin E1000:ssa tai MPX220:ssa. Miten?

4. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
  5. TunturiTT

Tykkäykset:
    0
  6. hanuri

Tykkäykset:
    0
    Oliskohan siellä tämmöstä kohtaa kuin: controlpanel -> connections (-välilehti) -> message- tai wap-accounts, jossa sitten olis välilehdet mms, sms jne. Erkissä on tällä tavalla, joten kuvittelisin että saattais olla siinäkin kun on sama käyttöliittymä.

7. hanuri

Tykkäykset:
    0
    Tuli muuten mieleen, että noista 3-operaattorille brändätyistä luureista joku valitteli jossainpäin nettiä siitä, että ainakin niitten nettiominaisuuksia olis rajoitettu vaan ton operaattorin valitsemille sivuille tms. Ei nyt ole heittää linkkiä tähän. Tiedä sitten vaikuttaako tohon mms-hommaan. Jos ei muu auta, niin siihen täytyy varmaan ajaa generic softa.

8. TunturiTT

Tykkäykset:
    0
    Jeps, kyllä mää nuo oon löytäny, mutta kun en tiiä mitä noihin pitää laittaa..? Antaa tehdä uusia accounteja jne, mutta en vaan ttijä mitä pitää olla valittuna ja mitä ruutuihin pitää laittaa. Esim. multimedia message gateway? Tuleeko tuohon osoite vai internet accountissa luotu uusi profiili(?) joka tiedot sisältää?

Jaa tämä viestiketju