1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motorola 720 näyttöongelmat

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja datsun, 17/2/03.

1. datsun

Tykkäykset:
    0
    Oletteko huomanneet, että näyttö pätkisi puhelimissanne? Läppää liikutellessa näytöstä häviää välillä virta. Läppä antaa periksi liikaa ja kosketus häviää. Puhelut katkeaa turhan usein ainakin läppävastauksen ollessa päällä. Onko vastaavia ongelmia?

2. berk

Tykkäykset:
    0
    Ei mulla tollasta oo ollu...
    Kuinka vanha laite on kyseessä?

3. Ollius

Tykkäykset:
    0
    Ei myöskään minulla ole tuollaisia häriöitä ollu.

4. datsun

Tykkäykset:
    0
    Puhelin on joulukuussa 2002 ostettu. Vaikuttaa siltä, että kun puhelin on auki niin läppä antaa periksi sen verran, että kosketus katoaa. Olen kokeillut tätä painamalla läppää hyvin kevyesti aukiasennossa.

Onko teillä läppävastaus päällä? Vai vastaatteko painamalla näppäintä?

5. berk

Tykkäykset:
    0
    Ei minulla ainakaan kosketus katoa, kun taivutan läppää taaksepäin... mutta kyllä se varmaa katoaa jos tarpeeks painaa :D
    Ja läppävastaus on päällä ja toimii hyvin.

6. datsun

Tykkäykset:
    0
    gentle touch

Juu ei tuo tarvii kuin kevyen taivutuksen. Ei tarvii voimaa. Sen huomaa siitäkin, kun vastaa normaalisti pitäen kiinni puhelimen alaosasta niin pelkkä korvalle asettaminen voi katkasta puhelun... Kun pitää läpän yläosasta korvalla niin ei katkea. Mulla on sitten susi kappale.

7. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Re: gentle touch

Itsellä ollut kyseinen luuri marraskuun alusta asti.ei ole ilmennyt tollaista ongelmaa!Vaikuttaisi siltä, että sieltä on joku juotos irronnut ja sen takia näyttö pätkii.Ootko pudottanut sen luurin?

8. datsun

Tykkäykset:
    0
    Siinäpä se onkin, kun ei ole pudonnut. Olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä. Pelottaa ajatuskin, että se putoaisi ja esim näyttö särkyisi..Huh. Tämä on minulla työpuhelimena ja käytän sitä lähinnä gprs yhteyteen ja sähköpostiin..pääasiassa se on siis joko pöydälläni tai povitaskussa( missä ei ole koskaan muuta kuin tämä puhelin, ettei se naarmutu tai säry muuten) Näytössäkin on vielä suojakalvo.

9. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Eli pidät puhelimestasi yhtä hyvää huolta kuin minäkin.Taitaa olla sitten maanantai kappale sulla.Testasin tuota läpän taivutusta ja en saanut millään mitään oireita siihen.Mielenkiintoista!!!

10. inspiron

Tykkäykset:
    0
    *Oma t720 ollut huollossa jo reilun viikon ton läppäongelman takia. Puhelut katkesi herkästi kun puhelimen laittoi korvalle ja näyttö pimeni. Läppävastaus päällä.

11. McPeis

Tykkäykset:
    0
    En ole huonannut mitään tollaista. Tai sit tulen huomaamaan, koska tämä t720 on ollut vasta pari kuukautta.

12. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Joulukuulta on tämä meikäläisenkin kappale, mutta vastaavanlaisia ongelmia ei ole ollut. Ja kyllä läppävastaus on päällä.

13. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Viimevuoden puolella..ensimmäisissä kappaleissa oli näyttöongelmia.. näyttö hävisi, himmeni yms..

14. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Oma luuri on ensimmäisiä, mitä Suomessa tuli myyntiin.Ennakko tilattu Lohenette!Eikä ole ollut ongelmia!Taitaa olla jotain huba huba juttuja!

15. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    No ajattele mitä haluat, mutta minä laitoin niitä huoltoon useampia kappaleita. En väittänyt että kaikissa olisi vikaa, mutta jonkinlaista vikaa niissä oli.

Jaa tämä viestiketju