1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Motora Defy+ vai Samsung Xcover?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja 1518964, 15/12/11.

1. 1518964

1518964

Tykkäykset:
    0
    Onko jollain vertailevaa kokemusta otsikon mukaisista laitteista? Defyä ja sen plussaa tullut kytättyä. Nyt tuli sitten tämä Samsung. Paperilla Motorola tuntuu paremmalta joka suuntaan, mutta mikä tuosta Samsungista tekee mielenkiintoisen/vertailukelpoisen?
    Androideista ei ole aiempaa kokemusta, joten siinä mielessä lähdetään puhtaalta pohjalta.

2. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    Defy plus ehdottomasti paremmn resoluution yms takia. Kokemuksia ei ole mutta xcover on liian hinnakas ominaisuuksiin nähden, omasta mielestä ainakin. Korjatkaa jos löydätte jotain parempaa samsungista kuin brändin.

3. 1518964

1518964

Tykkäykset:
    0
    Tämä vahvistaa sitä mitä olen itse miettinyt. Ei tuo samsung ole niin paljoa halvempi ja kaikilla osa-alueilla taitaa olla heikompi, tai ei ainakaan parempi?

4. petri_71

Tykkäykset:
    3
    Mulla on ollut defy+ nyt noin viikon ja on tullut seuraavia kokemuksia:

+ Akun kesto (verrattuna aiempaan puhelimeen joka oli HTC sensation) siinä oli akun kesto surkean ja säälittävän välillä.
    + Tuntuu että puhelin pitää hyvin itsensä kiinni tukiasemassa jopa iPhoneen verrattuna.
    + Kuulokkeen ääni kuuluu hyvin.
    + Hinta joka on alle puolet mainitusta HTC:stä.
    + Koko ja paino.
    + Tuore android versio 2.3.6
    ++ Vesi ja pöly tiiveys on tosi iso asia.

- Tähän + versioon ei tahdo vielä löytyä custom romeja mutta eiköhän niidenkin aika vielä tule.
    - Välillä puhe ikäänkuin vähän kiertää puhelun aikana mutta harvoin joten syy voi olla huonossa yhteydessäkin.

Täytyy sanoa että näin lyhyellä kokemuksella olen ollut positiivisesti yllättynyt.

5. Karloz

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Oneplus 2
    Miten tuo 2.3.6 versio on toiminut ko. luurissa? Luin jostain että olisi hieman buginen verrattuna aiempaan käyttiksen versioon.

6. qtba

Tykkäykset:
    1
    Rehellisesti sanottuna en ole ainakaan tietoisesti törmännyt mihinkään bugiin. Ainoa miinus mitä antaisin, on WLANin herkkyys/vikasieto. Yhteys tuntuu ottavan nokkiinsa aika pienestä, joskin toimii silti hyvin kun on toimiakseen. Koneen WLANin ollessa päällä (900kt/s lataus menossa) en saanut ollenkaan käytettyä puhelimen WLANia samassa huoneessa.

Saunikselta tämän saa lisäksi suht huokeaan hintaan (about 250€).

Jaa tämä viestiketju