1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Moton kamerasta

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kuikkeli, 28/4/03.

1. Kuikkeli

Tykkäykset:
    0
    Aloitin uuden ketjun tämän takia koska asialla on hieman kiire. Voiko Motorolan t720i:n kameraa käyttää c350:sessä? Myyjä sanoi että voi, mutta on nen ennenkin puhunu p**kaa. Toimiiko samalla tavalla kuin t720i:ssä vai puuttuko jokin ominaisuus?

2. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tähän en voi varmaksi vastata, mutta olen lähes sataprosenttisen varma että ei. C350:ssä ei ole MMS:ää, infrapunaa, mailia tai bt:tä jolla kuvat voisi siirtää. Tosin onhan pohjassa mini-usb liitin, mutta uskoisin sen olevan vain datayhteyksiin. Kaiken lisäksi ei taida olla hirveästi muistia siinä puhelimessa.

3. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Minä vähän luulen kans että ei voi, tosin sopiihan Nokian ja SE:nkin kamerat toisiin puhelimiin...

4. Kuikkeli

Tykkäykset:
    0
    On siinä tilaa 32 ladattavalle melodisellle soitto äänelle(+26 valmista?). En tosin tiedä yhtään paljonko melodinen soittoääni vie tilaa, mutta kyllä kai siihen joku kuva mahtuu ja jos siirto onnistuu datakaapelilla... Ellei sitten ole softan tai liittimien kansa ongelmaa.
    Tietääkö kukaan varmasti?

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tuskinpa voi. Ei ainakaan puhelinkioskin C350 -esittelyssä puhuta kamerasta mitään:
    http://www.puhelinkioski.com/products.php?g1=2ed1af

Jaa tämä viestiketju