1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Moto v600 vaiko Samu e700

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ka9200, 5/4/04.

1. ka9200

Tykkäykset:
    0
    Terve vaan. Olen uusi täällä ja tarttisin teidän apua valinta vaikeudessa. Eli vaihtoehtoina ois otsikon puhelimet. Hinta kutakuinkin samaa tasoa mutta, mitä mieltä te olette kumpaanko ne rahat kannattais satsata. Olen lukenut paljon täällä kummankin puhelimen foorumeja mutta, ei meinaa osaa vieläkään valita. Mulle on kerrottu että, motorolassa ois ehkä pientä pugisuutta kun, taas sampasta en ole juurikaan huonoa sanaa kuullut. PS. Mitenkäs ne GPRS asetukset näissä toimii kun mulla on DNA liittymä?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite ottaisin e700:n jos bt:lle ei olis käyttöö(molemmista kokemusta

3. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Niin tai osta moto v500 (käytännössä sama kuin v600, mutta halvempi) ja bluetooth handsfree jos sellaiselle on käyttöä. Tulee silti edullisemmaksi kuin e700.

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    v500 on paljon rumempi mitä v600.

e700 olis jees jos olis bt :|

ota e700 jos et tarvi bt, v600 jos tarvit bt.

5. ka9200

Tykkäykset:
    0
    Sen verran täytyy tunnustaa että, en ehkä ihan tarkalleen ottaen tiedä mitä tolla bluethootilla tehdäänkään joten, olettaisin että en sitä juuri tarvii. Onko se sama kuin infrapuna yhteys vai onko se jotenkin uudempi ja nopeampi ? Pelejä en juurikaan kännyllä pelaa mutta, soittoääniä ja kuvia näyttöön haluaisin uusia jostain netistä esim: BUUMI net tai vastaava. Onko se datakaapelin osto miten tärkeetä?

6. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Bluetoothissa on siis audio ja data-standardit.
    Jos sulla on kannettavassa tietokoneessa bluetooth-siru tai sitten esmes pöytäkoneessasi usbiin työnnettävä bluetooth-dongle, ja lisäksi jos puhelimessasi on Bluetooth-tuki, niin pystyt siirtämään tiedostoja (soittareita, taustakuvia, pelejä, kaikkee) puhelimeesi tietokoneeltasi. Eli säästät sievoisen summan rahaa, kun ei tarvitse tilata buumineteistä ja vastaavista.

Lisäksi voit hyödyntää BT:n avulla Bluetooth handsfreetä, eli johdoton handsfree. Se on aika kätevä johdolliseen verrattuna. Kyseessä siis yleensä korvaan laitettava koje, jossa on kuuloke ja mikrofoni. Tälloin voit pitää puhelintasi esim. taskussa ja pitää kädet vapaana.

Mutta e700:n tapauksessa voit hoitaa noiden soittareiden ja muiden laitot tietokoneelta puhelimeen datakaapelin / infrapunan avulla. Eli tuossa datansiirrossa et tarvitse BT-tukea puhelimelta välttämättä. Ja huomaa, että on olemassa myös irDA (eli infrapuna) palikoita myös, samantyylisiä mitä BT-donglet ovat.
    BT-donglejen, irDa-palikoiden, datakaapeleiden hinnoissa ei nykyään hirveitä eroja ole, joten ITSE ottaisin ehdottomasti Bluetooth-puhelimen ja sitten tarvittaessa sen BT-donglen tietokoneen ja puhelimen välistä kanssakäymistä varten.

Punnitse tarpeesi, ja sitten ota joko V600 tai E700. Molemmat ovat ihan hyviä puhelimia. Tosin mitä itse olen testannut E700, niin valikot ovat kivemmat ja tuntuu nopeammalta.

Eli V600:ssa on BT ja datakaapelimahdollisuus, mutta ei irDAa.
    E700:ssa on irDA ja datakaapelimahdollisuus, mutta ei BT:tä.

7. marcot

Tykkäykset:
    6
    Tietysti tarpeen mukaan mut ..

-V600 saa MP3 soittoäänet
    -E700 vähän pienempi ja kevyempi
    -V600 saa kaiutinpuhelun
    -E700 sisäänrakennettu antenni (Vaikka ei se antenni ainakaan mua V600 haittaa)
    -E700 herätyskellossa ei oo torkkua [Ihan niin kuin se olis tärkeekin ominaisuus.. ]

Kannattaa lueskella kummankin luurin käyttökokemuksia.. Tai sit kannattaa käydä liikkees ja räplätä kumpaaki ja ottaa se kumpi tuntuu omalta!

8. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    [OT] mun mielestä ihan hyvä ettei torkkua ole xP ei tuu painettua sitä montaa kertaa putkeen kun tietää et jos ei herää nyt niin nukkuu pitkään pitkään pommiin :D Ehkä muutamana kerran akuun kävi niin et sammutin herätyksen ja jatkoin unia odotellen torkkua...[/OT]

9. ka9200

Tykkäykset:
    0
    Xaeronille Todella suuri KIITOS asiallisesta ja hyvästä vastauksesta :) Se todellakin auttaa huomattavasti päätöksessäni ja taitaa se kallistua Samsungin puoleen. EXPERT kodinkone liikkeessä känny maksaa 490 euroo. Löytyykö mistään halvemmalla? Sanottiin että on paikkakunnan paras tarjous.

10. shadow

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95
    No eipä ole kyllä EXPERT:issä kovinkaan hyvä tarjous. Puhelinkioskista tuon samaisen puhelimen saa 429€ hintaan ja kummiskin verkkokauppa on aina yhtä lähellä kuin lähin intternetkone :D

Jaa tämä viestiketju