1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

moto v600 ostamassa

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja nikehesa, 25/2/04.

1. nikehesa

Tykkäykset:
    0
    olen hankkimassa uutta puhelinta ja olen miettiny totta moto v600. Ittelä on nyt samsung s300 ollu tyytyväinen. Mut tossa motossa olis bluethoot ja kamera. Voisko joku kertoo missä hinnois toi moto pyörii ja jotain kokemuksii siit hyviä ja huonoi. Kans saak siihen mp3 soittoääniä en haluu vaikutaa tyhmältä mut miten eroo esim. Ton samsungin monokanavaisita jos siis siihen motoon saa niit. Mielelään jos sais palautetta pikapuoliin olis tarkotus vaihtaa ihan lähi aikoina. Kiitoksia palauteesta etukääteen.

2. Lassi Looginen

Tykkäykset:
    0
    Ainoa henkilö, joka täällä voisi kokemuksista kertoa on Aleksi, joka tilasi puhelimensa saksasta. ---> Vxxx - sarjan käyttökokemukset
    Hinnat pyörivät siinä 400e-500e luokassa.

Kyllä saa mp3-soittoääniä. Ne ovat huomattavasti monipuolisempia soittoääniä midi-soittoääniin verrattuna. Saa esim. laulut sun muut kuulumaan. Niinkuin soittaisit mp3 koneellasikin.

Palautetta on tosiaan vaikea antaa sillä juuri saimme tietää, että V600 ilmestymisajankohta siirtyi viikolle 15 eli huhtikuulle. Eli jos et ole ulkomailta puhelinta tilaamassa, niin v600 hankkiminen ei taida onnistua aivan lähiaikoina...

3. Aleksi

Aleksi

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Mate8
    JOS tilaatte fonez.de:stä niin postikulut tulevat olemaan ~69eur+cod(cash on delivery)lisä ~4eur ja puhelin siis 399eur, loppusummaksi tuli minulle 472.30eur kotiovelle kuljetettuna. Jos/kun tilaatte kimpassa niin postikulut pysyvät tietenkin samana joten siinä suhteessa ainakin pääsisitte halvemmalla kuin minä. Minä suosittelen Saksasta tilaamista koska se oli todella helppoa eikä mitään ongelmia ilmennyt.

Jaa tämä viestiketju