1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

moto v500 ihmetyttää.......

Keskustelu osiossa 'Motorola ja Lenovo', aloittaja ardex, 27/1/05.

1. ardex

Tykkäykset:
    0
    Menin ja ostin sitten tollaisen moto v500....
    Ja kuinkas ollakkaan olen lueskellut laitteesta jotakin mutta on sitten joitakin juttuja jäänyt epäselväksi...
    -Koska ko. laite on tullut markkinoille?
    -Ja koska tuo laiteen valmistus on lopetettu??
    (Luin jostakin jotta sitä ei enää myytäisi suomessa mutta löysin stokkalta)
    -Joten maksoinko liikaa tuosta.....209€?
    Vai kusetettiinko minua taas?
    Olen tyytyväinen tuohon puhelimeen mutta tekstarit tekevät hankaluuksia noin vanhalle nokialais miehelle..... kai kaikkeen tottuu...
    itse kun en ole pelannut noiden motojen kanssa ajattelin kysyä tuollaisia asioita sellaisilta ihmisiltä jotka ovat ko. laitteen kanssa olleet enemmän tekemisissä.
    Kiitos

Ardex

2. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Markkinoille taisi tulla helmikuussa 2004, tuolloin ainakin omani ostin juuri markkinoille tulleena. Valmistamisen tai myynnin lopettamisesta en tiedä, mutta ainakin maahantuonti oli poikki pitkän aikaa, en sitten tiedä mikä nykytilanne on. Ei kai 209e paha hinta ole, itse maksoin vuosi sitten muistaakseni 347e.

Ja tosiaan tuohon tekstinsyöttöön/näppäinasetteluun tottuu, mielestäni se on käytössä nokialaisten ynnä muiden T9:ä parempi.

Edit: suuressa maailmassahan markkinoilletulo tapahtui jo aiemmin, Suomeen ei vain riittänyt laitteita ja puhelimet saatiin toimitukseen helmikuussa.

3. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mites saan tuosta operaattorilogon helvettiin?

4. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Eipä taida onnistua editoimatta softaa, mikäli tarkoitat verkon lähettämää operaattorin nimitekstiä. Logoja tuohon ei tietääkseni pitäisi edes saada.

5. Peltsi

Tykkäykset:
    0
    hehe, pienenä vinkkinä seuraavaksi kun ostat puhelimne....

OTA SELVÄÄ PUHELIMESTA ENNEN KUIN OSTAT!!!!!

6. Hombre

Tykkäykset:
    0
    mitenkäs on kun myös tuolla sotkkalla tolasen näin ja isipappa aikoo jonku uuden puhelimen ostaa työ puhelimeks.vaatimuksena on: pitää olla simpukka ja bluetooth,mitäs eroa tolla on tohon V600 malliin ja mitäs mieltä käyttäjät ovat että kumpi on kannattavapi näin työmerkeissä bluetooth on pakko olla mutta jotain pelejä sun muuta teini touhua :D ei tarvita,mites luurin omistajilla on bluetooth toiminu ja mikä BT sellane korva kuuloke toimis ton kans,eli :D v500 vai v600 työluuriks ?

7. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Sanoisin että V600:ssa olevat ominaisuudet, joita V500:ssa ei ole, ovat melko turhia työkäytössä (vilkkuvalot kuoressa, alumiinikuoret, videotoisto). Eli sikäli V500:aa suosittelisin. Jabran BT handsfree toimii ainakin hyvin, tuskin muidenkaan kanssa on suurempia ongelmia. Muutoin BT on ainakin itsellä toiminut hyvin, tosin sen kautta synkronointia en ole koittanut enkä siitä näinollen sano mitään.

8. topek

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6500 slide & Elisa
    Jep. V600 on ehkä "bisnesmäisempi" kuin V500, mutta käytännössä on vain makuasia kumman ottaa.

9. Hombre

Tykkäykset:
    0
    se v500 tuli hankittua ja hyvältä vaikuttaa

sitten sellainen pulma,Liittymä on Saunalahti Ykkönen,miten kyseiseen luuriin saa tilattua gprs ja mms asetukset,kun koittaa saunalahden oman valikon kautta nii tulee viesti että,kyseiseen puhelin malliin ei ole asetuksia?

10. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Täällä on ainakin jotain.

11. Hombre

Tykkäykset:
    0
    tai meneppäs saunalahden keskustelufoorumeilta hakemaan neuvoja,sieltä löytyy myös ohjeet sen kautta minä sain asetukset hankittua,hellomoto:sta saa kaikkein helpoimmiten mms ja gprs asetukset tilattua ilmaiseksi saunalahden foorumeilla juttua siitä

Jaa tämä viestiketju