1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Moto V3 hajosi, mikä tilalle?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja cascade, 10/3/09.

1. cascade

Tykkäykset:
    0
    Neljän vuoden yhteiselo päättyi ja uusi puhelin täytyisi hommata. Osaisiko joku suositella puhelinta, joka on

- Uudempi kuin Motorola V3
    - Ohut
    - Simpukka
    - Musta

Valmistajalla ei väliä ja ominaisuuksista olen valmis tinkimään. Yritin selata Nokian ja muidenkin valmistajien malleja läpi, mutta niitä on niin tuhottomasti. Ehdotuksia hyväksi arkipuhelimeksi?

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Osta uusi Musta Motorola V3. ;) On siinä tyyliä vaan vieläkin tossa puhelimessa, juuri saapui kiinasta. Viimeks pari vuotta juurikin ollut hopean värinen. No joo...jotain muuta olet varmaankin hakemassa, mut täytyy kyllä sanoa, et kyllä toi mun mielestä on edelleen markkinoiden tyylikkäin puhelin ja kompaktissa koossa. Päihittää jopa mun nykyisen puhelimen ulkonäössä. Harmi vaan, kun ostin puhelimen vaimolle. =/

3. Charger Vieras

Motorolan V8 varmaankin olisi sitten hyvä valinta.

Omani ei ole tosin vielä saapunut, joten ei voi laittaa mitään kokemuksia vielä.

4. cascade

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkeistä. Olin kyllä tosi tyytyväinen tuohon V3:seen. Oikeastaan ainoa asia, joka siinä häiritsi oli tuo muistin pienuus tekstiviestien osalta.

Mutta täytyy paneutua näihin uusimpiin malleihin. Tsekkaan tuon V8 kun en kuitenkaan varmaan uutta RAZRia enää osta.

5. ninjamikko

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nokia e71
    Tuntuu tuo tarjonta simpukkapuhelimista olevan aika nihkeää tällä hetkellä, kun lähes kaikki valmistajat suosivat tuota liukuläppää. Myöskään ohuita simpukoita ei tule mieleen juuri muita kuin Motorolan V8. V8:n heikkous on tosin, ettei siinä ole muistikorttipaikkaa, eikä se ole 3g puhelin. V9 on sitten näiltä osin paranneltu painos, mutta hivenen paksumpi, kuin V8. Saatavuus ainakin V9-mallin kohdalla on Suomessa heikko, eikä V8:aakaan taida myydä muut kuin verkkokauppa.com.

Motorolan käyttäjälle en kyllä kuitenkaan muuta merkkiä lähtisi suosittelemaan. Itse kokeilin K3 Motorolan jälkeen Samsungia, Nokiaa ja LG:tä, ennen kuin palasin takasin Motorolan käyttäjäksi. Motorola tuntuu vaan niin jämäkältä ja ominaisuudet on myös huippuluokkaa. Tuo KRZR K3 voisi olla muuten varteenotettava seuraaja V3-mallille. On uudempi, musta-harmaa ja simpukka, joskaan ohuempi se ei ole. Sentin kapeampi sitävastoin ja kaikin puolin huippupuhelin. Näitä on myös tarjolla käytettynä järkevään hintaan aina silloin tällöin.

6. cascade

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tosiaan näyttää nihkeältä. Katselin piruuttani Ebaystä, mitä rapakon takana on tarjolla, ja sieltä kyllä löytyisi simpukkamalleja sitten enemmänkin. Niissä tosin näkyy olevan kaikennäköisiä kytkyjä ja systeemejä, että taida jaksaa ruveta tappelemaan niiden kanssa.

Motorolan saatavuus on sitten tuon V3 jälkeen ollut heikkoa. Yksi vaihtoehto on, että tilaa esim. Saksasta, missä verkkolaite on sama kuin täällä.

V9 voisi tosiaan sekin olla varteenotettava vaihtoehto. Tota KRZR K3:sta se joku operaattori antoi käytännössä ilmaiseksi. Olis varmaan pitänyt sillloin ottaa.

7. Fitz-Hume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    524
    Puhelinmalli:
    XZ
    Verkkokaupassa löytyy veekasia heti, tosin vain antique rose värisenä. Itse pistin mustan sieltä tilaukseen, kun ilmoittavat saatavuuden 2-4 viikkoa, saa nähä onnistuuko.

Jaa tämä viestiketju