1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Moto t720 vs. Siemens s55

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja FCB, 26/1/03.

1. FCB

Tykkäykset:
    0
    Niin, jompaakumpaa olin aikeissa ostaa..Kumman te noista ottaisitte?
    ku en ite osaa päättää..
    Iso Kiitos jo etukäteen

2. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    ehdottomasti S55. enemmän ominaisuuksia. ja mun mielestä hienompi.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Hinta/laatusuhteeltaan tasapäiset , mutta vaaka kallistuu T720:n puolelle edullisemman hinnan ja paremman näytön vuoksi. Lisäksi mieltymyskysymys "läppä vai ei" , no itse ottaisin T720:n.

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Se on taas vähän vaikea sanoa... mitä tarvitset? BT? Jos sitä, niin osta Siemens. MMS? Niin kai se on pakko ottaa Siemens. Itse ottaisin kyllä S55:n ehkä, vaikka onkin huono näyttö, mutta onpahan rahalle vastinetta. Eli se riittää pidemmälle tulevaisuutta ajatellen.

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    T720 oli ihan ok varsinkin, kun ottaa hinnan huomioon, mutta luultavasti ottaisin S55:n sen ominaisuuksien vuoksi.

6. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    S55 ehdottomasti. t720ssa on ollunna suhtkoht paljon vikoja jo.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mitä vikoja T720:ssa muka on?

8. McPeis

Tykkäykset:
    0
    en itte ole huomannu mitää vikoja t720 vaikka tää on ollu mulla jo 2kk. [/i]

9. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Jos siis saisin valita niin varmaan ottaisin Siemensin, koska siinä olisi taas vähäksi aikaa sitä uutuuden viehätystä..=) Minun mielestäni T720 on tosi hyvä puhelin, mutta minun käyttööni sopisi ehkä siemenssi paremmin.. Motorolassa on pari ominaisuutta josta en pidä: Ei herätä sammutettuna; Ei saa soittoääntä ja värinää samanaikaisesti päälle; soittoäänen voimakkuus on aika heikko.. Että jos joku haluaa vaihtaa siemensin tähän ~2kk vanhaan Motorolan t720:n niin minä olisin valmis vaihtamaan(väliä toki antaisin..). tosin eipä taida kukaan juuri myyntiin tullutta luuria ruveta vaihtamaan..=(

10. jayjay

Tykkäykset:
    0
    Minun motossani kyllä toimii värinä ja soundi samanaikaisesti - melkein. Ensin se värisee pariin otteeseen ja sitten jos ei vastaa, niin lähtee biisi soimaan. Eihän se toki ole silloin samanaikaista, mutta tarkoitit kai samaa kuin minä ;)

-J

Jaa tämä viestiketju