1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mophun pelit

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Ador, 10/12/03.

1. Ador

Tykkäykset:
    0
    Espanjalaisilla sivuilla oli vielä muutama kuukausi sitten ilmaisia Mophun Pelejä, sen jälkeen mophun antoi kirjallisen varoituksen sivustolle että linkit ilmaisista peleistä pitää poistaa, joten pelejä ei enää ole. Jossakin on yhä Mophun pelejä ilmaiseksi netissä mutta missä. Kertokaa ihmeessä linkki jos tiedätte sellaisen..?

2. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Meneepi warettamisen puolelle, joten ei täältä mitään ohjeita tuohon kysymykseen saa, ainakaan virallisesti... Itse en tiedä missä niitä olisi, muualla siis kuin Mophunin sivuilla maksua vastaan saatavilla.

3. Ador

Tykkäykset:
    0
    Niinpä, mutta kuka väittää ettei haluaisi tietää linkkiä sille sivulle... ;)

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Tässä on mophunin web osoite: www.mophungames.com

5. nikkeja

Tykkäykset:
    0
    Ite törmäsin noihin mophun-peleihin vähän toisella ohjelmalla.. Eli jos on aktiivinen nuori niin kyllä noita löytyy siinä missä noita javapelejä nokiaankin. Ja eikös niitä saa kikkailtua luurista toiseenkin, ainakin näin oon ymmärtänyt..

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Mophun pelejä suoraan Sony Ericssonin sivustolta hintaa 4e/kpl. Ei pitäisi liian kallita olla.

7. nikkeja

Tykkäykset:
    0
    Eihän se ole välttämättä pelkästään siitä hinnasta kysymys, vaikka olisivat ilmaisia niin silti siirtäisin ennemmin omalta koneelta kahvaan kun muuten menee se datasiirtomaksu. No, tokihan ne voi selaimen kauttakin imuroida talteen, mutta menee vähän vaikeeks.

Tuntuvat muuten olevan parempia kuin noi javapelit, siis ainakin tää rally pyörii jopa suht ilosesti - kuin segan autopelit joskus kauan sitten.

8. Ador

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän minä noi maksulliset sivut tiedän, mutta jos tarkemmin luit, olen etsimässä ilmaisia pelejä...

9. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Hmmm...tekeekö Mophun myös ilmaisia pelejä? En ole kyllä törmännyt moisiin, mutta jos tekee, niin hyvä niin. Ja mikä sitten lieneekään ollut syynä, ettei Mophun antanut ilmaispelejään olla levityksessä?

Jaa tämä viestiketju