1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

moniko vaihtanut jo operaattoria?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja maikla, 26/7/03.

1. maikla

Tykkäykset:
    0
    siis moniko foorumin käyttäjistä on jo vaihtanut liittymäänsä pitäen edellisen numeronsa??

2. muju

Tykkäykset:
    0
    en ole itse vaihtanut, mutta kavereista ainakin viisi on jo vaihtanut...

sonera -> saunalahti
    sonera -> radiolinja
    sonera -> cubio

näihin ovat vaihtaneet

3. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Odotan ensi viikkoon ja kunnon tarjouskilpailun alkuun. Sitten otan ylihelpon Telia numeron käyttöön.. ja jätän Soneran.

4. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Odotan jouluun asti...

5. Luuri

Tykkäykset:
    0
    Vaihdan lähiaikoina luultavasti toisen liittymistäni Saunalahden tasahintaan. Tällä hetkellä se on vielä Classic duo.

6. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Olen harkinnut dna:han vaihtamista (kakkosliittymä), mutta saa nyt nähdä jaksaako kikkailla...

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite en oo vaihtanu enkä tiiä kavereistakaan ketään...tosin en oo ollu jutuissakaan. kakkos liittymän aattelin vaihtaa mutta en jaksanu

8. charlie_

Tykkäykset:
    0
    vartoillaan vartoillaan,
    täytyy kattoo uudestaan liittymää ens vuoden puolella kun soneran 90:n edut on käytetty..

9. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toinenkin Dna:n liittymä haudataan kun Gigantissa radiopuhelinten lisäksi tulee puheaikaa ja ilmainen liittymismaksu sekä kuukausimaksu joksikin aikaa.
    Eli vähän vielä odotellaan ,että pahin vaihtohulina laantuu.

10. Henna78

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole vielä tullut vaihdettua. Odottelen rauhassa alkuhulinan yli ja vaihdan sitten. Muutamat kavereista ovat kyllä jo vaihtaneet.

11. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Laittakaa viesteihinne mistä vaihdetaan ja mihin niin saadaan pientä tilastonpoikasta...

12. Henna78

Tykkäykset:
    0
    Kaverini vaihtoi Sonera -> Cubio

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itelläki oli mieles kakkos dna>cubio mutta tulin tulokseen että se tulee kalliimmaksi mulla joten en vaihtanukkaan

14. Henna78

Tykkäykset:
    0
    Yksi tuttuni on myös vaihtamassa DNA -> Sonera. On aikoinaan vaihtanut soneralta pois, mutta ei ole halunnut vielä vaihtaa takaisin ettei numero muutu taas. DNA on kuulemma ollut palvelussaan pettymys Soneraan verrattuna.

15. Omenanraato

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mul on aivan päin vastoin..mulla oli kaiken maailman ongelmii soneralla

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Puskaradiosta oon kuullu kyllä kovasti että DNA:sta kannattaa pysyä erossa. Ei toimi laskutus eikä palvelutkaan. Soneralla ei oo nyt viime aikoina ollu muuta kun kerran se GPRS vähän aikaa pimeänä. Ei muuta vikaa nyt tuu yhtäkkiä mieleen. Soneraa oon käyttäny jo Tele ajoista lähtien.

17. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan mielenkiinnosta kysyn että millasia ongelmia?

18. Canis lupus

Canis lupus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Dna -> Rätinä

19. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kaikkea mitä puskaradiossa sanotaan ei kannata uskoa. Kannattaa suhtautua epäillen. Ongelmia, siis ihan todellisia ongelmia, on varmasti jokaisella operaattorilla, varmasti Dnallakin mutta on meitä tyytyväisiäkin asiakkaita joilla Dna on pelannut kaiken suhteen hyvin, tai jopa paremmin kuin hyvin. Itse olen törmännyt mm. sellaiseen tyyppiin joka ihan huvikseen vaan haukkuu Dnata. Uskot tai et. Kyseessä oli eräs provoilija eräässä nimeltä mainitsemattomassa foorumissa. Pahinta vaan on se, että kun joku provoilija laittaa liikkeelle jonkun paikkansapitämättömän huhun niin se leviää kuin kulovalkea, siihen ei välttämättä suhtauduta epäilyksellä vaan se otetaan tosissaan, se taas nakertaa luottamusta operaattoriin vaikka ei pitäisi. Siksi kannattaa suhtautua varauksella huhuihin. Täällä ei provoilu ole päässyt edes alkuun, kiitos siitä moderaattoreille ja pakolliselle rekisteröinnille jotka olis suotavia muihinkin foorumeihin netissä. Tämä vain tällainen sivukommentti noista puskaradion jutuista, osa ehkä totta, osa varmasti ei.

20. hk

Tykkäykset:
    0
    Sonera> Saunalahti

Sonerasta Saunalahteen (TivKOR) olen ollut menossa, mutta nyt on vielä puheaikatarjoukset osaksi käyttämättä, joten ne luultavasti ne tulee käytetyksi loppuun. Vaihdoin juuri kyllä yhden liittymistä classic duo> privat duo ja otin 90€ puheaikaa.

Lisäksi vertailin tuossa viime laskua Saunalahden hintoihin, niin Sonera tuli kyllä halvemmaksi ainakin näin kesäaikaan, kun on etusopimus ja alennettuja puheluhintoja ja vielä puheaikatarjoukset 10€/ kk. Sitten kun laskelma näyttää toisinpäin, niin on aika lähteä Soneralta.

Jotain uutta liittymää Soneralta odottaisin, jossa tekstarit olis halpoja tai jopa ilmaisia!!! Tuo remmijuttu ei jaksa innostaa, kyllä hinta pitäisi olla pysyvä ja viesti pitäisi voida lähettaa oikeaan numeroon normaalisti.

Jaa tämä viestiketju