1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Moniko on lähtenyt Radiolinjasta ?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja laurpt, 5/11/03.

1. laurpt

Tykkäykset:
    0
    Meiltä ainakin lähtee kolme liittymää toiseen operaattori liittymiin vastalauseena Radiolinjan toimista. Itse olen ollut yhdeksän vuotta Radiolinjan asiakas.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Minä lähdin, tai itse asiassa en tiedä olenko vieläkään lähtenyt ;) sillä kun ei meinaa sopimus katketa millään. Ja täytyy olla todellakin hyvä tarjous, että takaisin palaan.

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei vielä ole vaihtunut, mutta varmaan vaihtuu Saunikseen. RL ollut nyt 3 reilu 3 vuotta.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Täältä lähti kaksi liittymää (Saunalahti, Cubio) ja yksi jäi. Mutta tarkotus olisi tässä katella vähän aikaa ja siirtää loputkin Saunalahteen.

5. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Mitäs pahaa RL on nyt tehnyt? Jos tarkoituksena on boikotoida Elisa-konsernia niin tuskin työntekijöitä paljon auttaa jos asiakkaat vähenevät, saadaan vain syytä irtisanoa lisää.

Muistakaa sitten irtisanoa myös Soneran liittymät, tämä ulkomaalainen yritys joka on irtisanonut vuosien aikana tuhansia ihmisiä. Saunalahteakaan ei voi tukea, kusettanut sijoittajia minkä ehtii ja on osittain Soneran omistuksessa. Dna:n liittymää ei voi missään nimessä ottaa, eihän ruotsalaista verkkoa voi tukea, suositaan suomalaista. Cubio on myös ulkomaalainen kuten vm-liittymätkin. Vaikeaksi menee liittymän valinta..

6. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Täysin samaa mieltä.. On mielestäni nurinkurista ajattelua, että firman palvelujen käyttämättä jättämisellä autettaisiin muka firman henkilöstöä säilyttämään työpaikkansa. Eli en ymmärrä ollenkaan tätä ajattelutapaa.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sitä kutsutaan kukkarolla äänestämiseksi.

Hyvin tehokas keino.

8. SYS 49152 Vieras

Öhh...sori pilkunviilaus mutta ei Suomen 2G:llä ole ruotsalaisvalmisteista verkkoo muualla kuin pk-seudulla..mikäli näiden väittämiin on uskominen. Eikös sitä muualla Suomessa Suomen 2G käytä Nokian valmistamia verkkoja? Eli kyllä tossa suositaan suomalaista niin pitkälle kuin mahdollista. Ja mistäs sen tietää onko ne Nokian romutkaan Suomessa tehtyjä..

Ja oikeessahan te ootte, ei kannattais tuolla tavalla protestoida, ei tuosta ole Elisan ja Radiolinjan työntekijöille mitään apua, pikemmin päinvastoin. Mielummin tuosta irtisanomisjutusta kiivastuneita yleisönosastokirjoituksia ym. niin niistä vois enemmän olla apua heille.

9. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Eduskunta on siirtämässä/suunnittelemassa operaattorin vaihtoa, sen luulisi Elisan johdon herättävän miettimään, mitä tulikaan tehtyä!

10. SYS 49152 Vieras

Ja linkkiä kiitos...jos ei tuo ole mututietoa..

11. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Ei ole linkkiä, mutta seuraa uutisia, eilisen päivän tv uutislähetyksissä tuli esille. Voi olla, että löytyy myös netistäkin, jos etsii. Siis ei todellakaan ole mututietoa, mikäli uutiset eivät kauheasti valehtele ;)

Edit: ja hain sinulle myös linkin
    http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=58009

12. SYS 49152 Vieras

Joo, kiitos. Tosin toi on vasta vasemmistoliiton aloite, ei vielä sen enempiä mutta katotaan mitä tuleman pitää.

13. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Älä puhu paskaa, se että vasemmistoliitto tekee aloitteen ei tarkoita että liittymiä siirretään tai edes suunnitellaan siirrettäväksi. Et olisi varmasti kirjoittamassa samaa jos operaattori olisi S.

14. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    ;) Tuohan on suunnittelua...

15. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Tarkkaa tietoa ei kai ole julkisesti jaossa, mutta käsittääksen kaikki alueet joilla ei ollut ennestään city-verkkoja, on tehty Ericssonilla. Sen tiedän varmasti että monet city-verkot olivat Nokian tekeleitä.

16. SYS 49152 Vieras

Ai se on noin toi juttu... Mä en oikeestaan tiedä noista verkoista mitään, enkä tiedä enkä ymmärrä että mistä noi tiedot yleensä on peräisin jota täällä kerrotaan. Ilmeisesti joku on sit verkkopuolella duunissa, tai jonkun tuttu tai tutun tuttu.. No anyways, kuitenkin vaikka se verkko laitteiden osalta olis osittain ruotsalaisten tekemä niin ei se operaattoria (ei verkko-operaattoria eikä palveluoperaattoria) tee ruotsalaisemmaks. :) Suomen 2G ja Dna on umpi-suomalaisia kuten joku jossain asian ilmaisi. Ja se on hieno juttu muuten. Minusta suomalaisuudesta kantsii pitää kiinni.

17. SYS 49152 Vieras

Yks eduskuntaryhmä vaan, ei koko eduskunta Huom!

18. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    No joo en mä politiikasta ymmärrä, mulle eduskunta on eduskunta en erittele mitään ryhmiä, vaikka siellä sellaisia on...

19. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Sillälailla. Olenkin ihmetellyt, kenelle iltapäivälehtien "valikoidut" uutisoinnit on oikein tarkoitettu. Yksi uhri löytynyt, näemmä. :(

Itse asiasta: en todellakaan aio luopua RL:n liittymästä firman saneerauksen takia. Markkinataloudessa tässä eletään ja yksityiset firmat tekee tarvittavan toimintansa pitämiseksi mahdollisimman tuottavana. (Enemmän minua kismittää kuntien ja valtion pätkätyöt...)
    Oma lehmäkin ojassa muutaman osakkeen muodossa.

20. SYS 49152 Vieras

Enkä luovu liittymästäni mäkään. Tunnen kyllä sympatiaa RL:n ja Elisan työntekijöitä kohtaan mutta jos alkais boikotoimaan niin saisi sitten boikotoida samalla kaikkia firmoja, irtisanomisia kun tapahtuu vähän joka firmassa nykyisin.

Ja mulla taas ei oo ainuttakaan osaketta mistään firmasta enkä oo minkään operaattorin työntekijä, johtohenkilö, edustaja tms.

Jaa tämä viestiketju