1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

moniäänisoittarin jakaminen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja per, 25/8/04.

1. per

Tykkäykset:
    4
    Eli onko mitään havaintoa jos soittoääniä voi jakaa bt tai ir kautta. Jos ei niin miten ne on suojattu ja pääseekö suojaukseen esim pc:llä käsiksi.

Varmaan aika tyhmä kysymys mutta olen yrittänyt lähettää puhelimeeni lataamaani soittoääntä toiseen sekä tiedoston siirtona että mms viestinä, ei vaan onnistu.

s60 -> s40 puhelin

2. Olli-Pekka

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän noi ainakin mulla toimii jos siirtää Nokia 6600 puhelimesta toiseen Series 60 puhelimeen.

3. ekspert

Tykkäykset:
    0
    ainakin minulla on 3650 -> 6230 soittarin siirto onnistunut ongelmitta bt:llä
    eli series 60 -> 40 pelittää hyvin toisinpäin en ole kokeillut

4. kalamake

Tykkäykset:
    1
    Jos sitä meinasit kopioida tilattuja soittoääniä toiseen luuriin niin onnistuu hyvin.

Yleenä ei ole tukea suoraan lähettämiseen paitsi mms.
    Kopioidaan pc:lle ja pc:ltä uuteen luuriin. Soittarin omissa kansioissaan.

5. keke_

Tykkäykset:
    0

Kyllähän noita soittoääniä, taustakuvia yms. voi lähettää puhelimesta toiseen juurikin mainitsemillasi tavoin jos ei palveluntarjoaja ole osannut pistää DRM:n forward-lockia tuotteisiinsa. Käytännössä Suomessa ei ole montaakaan palveluntarjoajaa jotka käyttävät forward-lockia joten sinulla on tainnut käydä vain huono tuuri tällä kertaa. ;)

Jos tuote on ladattu käyttäen DRM:ää niin kun tuotteen kohdalle menee niin siitä puuttuu kokonaan lähetä-vaihtoehto, joka normaalisti on valikossa.

Jaa tämä viestiketju