1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mokia 6310i teki tempun...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kiuze, 6/8/02.

1. kiuze

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla käynyt niin, että puhelin on ollut täydessä kentässä, GPRS ei päällä eikä muutakaan ongelmaa ja puhelut / viestit eivät yksinkertaisesti tule läpi?

Itselleni kävi tänään noin, tuli sitten yht'äkkiä viesti vastaajasta että xx uutta viestiä jne...

Täyssiirto EI OLE käytössä.

Kumpikohan sekoilee, dna vai Mokia?

2. decahan

Tykkäykset:
    0
    Joo, näin kävi minullakin. Puhelut ohjautuivat suoraan vastaajaan. Puhelimena 3510 ja operaattorina sonera.

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Veljelläni on 6310, joka tekee juuri samaa, kuin sinun puhelin. Liittymänä hänellä on Radiolinja. Monta kertaa olen ollut paikalla, kun puhelimeen on tullut viesti, että vastaajassa on uusia viestejä, vaikka puhelin on päällä ja kentät täydet. Joku toinen muuten raportoi samasta jutusta 7650:n kanssa aikaisemmin tällä foorumilla. Eli et ole yksin tämän ongelman kanssa..

3330:n kanssa olen törmännyt ongelmaan, että puhelin ei soi, mutta soittaja kuulee normaalin hälytysäänen. Kun soittaja katkaisee puhelun, 3330:n näytössä vilahtaa "puhelu 1" ja tulee teksti "1 puhelu tullut". Kun puhelimen pitäisi alkaa soida, operaattorilogo käy hetken näkymättömissä, eli 3330:n omistajan pitäisi kai siitä tietää puhelun olevan tulossa.. Tätä vikaa on ollut useissa tämän vuoden alkupuolella myydyissä 3330:ssa. Tai ainakin minun kohdalle sattuneissa.

4. ryu

Tykkäykset:
    0
    Joo meikäläistä on kiusannut tuo ongelma 7650:n kanssa.

Ja tuota on puitu 7650:n vikana threadilla nimeltä:
    7650 heitti vakavan ongelman:
    http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=1200

Liittysköhän vika jotenkin GPRS/MMS asetuksiin, ja onko vika nokian luurissa vai operaattoreissa... alkaa hermot mennä tuohon blokkaamiseen :)

5. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    ...ja ettei homma menis yhtään helpommaksi, voin mainita että (nyt jo myyty) Motorolani teki aivan samaa: oli pitemmän aikaa pöydällä, kaikki tolpat - ja jonkin ajan kuluttua joku soittaa toiseen/tyttöystävän numeroon että "onkos puhelin pois päältä?" (vastaajaa mulla ei ole). Muistaakseni soittamalla sitten itse koesoitto ko. puhelimella sai sen taas myös vastaanottamaan puheluita...
    Ajattelin/järkeilin että vika olis puhelimessa ja pistin (takuu)huoltoon, jonka jälkeen ainakin näennäisesti tuntui toimivan ok. (Tosin käyttö oli tuolloin jo vähäisempää kun ostin uuden puhelimen.)
    Mietin kyllä mahdollisuutta että vika olisikin operaattorissa (tai mun vanhassa sim-kortissa, jonka myös vaihdoin), mutta ajattelin että tuolloin ei olisi tolppiakaan puhelimessa... menejatiedä...
    Saattaa olla tietysti että tässä motorolan hommassa on kyse aivan eri asiasta kuin nokian puhelimissa, mutta samantyyppiset oireet on kuitenkin.
    Kutakuinkin v-mäisin vika matkapuhelimessa mitä ainakin minä voin kuvitella, muuten: luulet että olet tavoitettavissa (=kännykän idea), mutta puhelut ei tulekaan läpi!

Jaa tämä viestiketju