1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MOI - uusi operaattori

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja LateX, 5/11/15.

  1. badmojo Aktiivinen jäsen

    Palaute - 100%
    4   0   0

    Liittynyt:
    18/1/13
    Viestit:
    191
    Tykkäykset:
    88
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3
    Pari viikkoa nyt Italiassa takana ja toimivuus tosiaan ala-arvoinen. En tiedä onko täällä edes 4G:tä, mutta 3G pätkii kokoajan ja välillä ei toimi ollenkaan pitkään aikaan. Lisäksi vaihtelee välillä pois Vodafonelta ja sitten ei toimikaan data ollenkaan.
     
    rane58 tykkää tästä.
  2. dilemma

    dilemma Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    25/10/02
    Viestit:
    51
    Tykkäykset:
    8
    Tilasin about kuukausi sitten numerosiirron MOI:lle, peruin samantien koska tartuin hyvään Winbackkiin/pysyin vanhassa operaattorissa. No, kuittaus tuli MOI:lta että palauttavat rahat tilille 3 viikon kuluessa. Sim tuli kuitenkin postissa ja palautin sen avaamattomana MOI:lle omalla kustannuksellani. Eli numeroa ei siirretty, simmiä ei aktivoitu ja se palautettiin heti, rahat kelpasivat.

    Nyt on mennyt siis kuukauden päivät, jo maksettuja rahoja ei ole palautettu ja kirsikaksi kakun päälle tuli tänään uusi lasku sähköpostiin seuraavasta kuukaudesta.

    Ei oikein vakuuta tämä pulju.
     
    rane58 tykkää tästä.
  3. nistop Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    5/3/13
    Viestit:
    2068
    Tykkäykset:
    840
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3T
    Kannattaa tarkistaa tili ja lasku. Se voi olla myös palautuslasku, eli kuittaus siitä että rahat palautuu tilille.

    Jos tililtä on lähtenyt rahaa niin sitten on sössitty.
     
  4. dilemma

    dilemma Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    25/10/02
    Viestit:
    51
    Tykkäykset:
    8
    Kyllä ne tilillä koittivat käydä, mutta kun tämän arvasin niin siirsin rahat toiselle tilille. Nyt tuli juuri sähköposti jossa valittivat etteivät päässeet tililtä veloittamaan mitään. Sähköposteihin eivät vastaa, eivät laskutuksen mailista eikä asiakaspalvelusta.

    Hieno firma kaikenkaikkiaan. En suosittele :)
     
    rane58 tykkää tästä.
  5. nistop Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    5/3/13
    Viestit:
    2068
    Tykkäykset:
    840
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3T
    Oho. No sitten ei mitään. Tuli vaan tuo mieleen kun itse säpsähdin peruutuksen jälkeen tullutta "laskua" joka siis loppupeleissä oli hyvityslasku.

    Tuon korttimaksamisenkin piti olla jotain niin hienoa ja mullistavaa operaattorikentällä, vähemmän yllättäen pieleen meni :D

    Olisivat kehittäneet vaikka jotenkin nykyistä prepaid-liittymien kenttää jos normaalin laskutuksen pyörittämiseen ei riitä rahkeet. TF näytti hyvän esimerkin kun myivät niitä 6kk voimassa olevia paketteja ja niihin tosiaan sai poimia haluamansa osat: X-määrä minuutteja, X-määrä nettiä ja X-määrä viestejä. Halutessaan siis pystyi vaikka pelkkiä viestejä hankkimaan tarpeen mukaan.

    Toivotaan, että sekoilut selviää.
     
  6. qtba Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    24/7/09
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    7
    Prepaid roskaan en koskisi edes pitkällä tikulla. Ei kiitos.

    Itselleni moin laskutus on ollut vaivattomin tapa mihin olen törmännyt.
     
  7. Megaman

    Megaman Tunnettu jäsen

    Palaute - 100%
    1   0   0

    Liittynyt:
    24/7/14
    Viestit:
    1942
    Tykkäykset:
    1111
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3 Soft gold
    Eipä tuo suoravelotuksena lähtevä e-lasku sen vaivasempi oo ollu
     
    dilemma tykkää tästä.
  8. LateX Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    12/12/03
    Viestit:
    888
    Tykkäykset:
    61
    Saa edelleenkin:
    Lataa Helppo Prepaid - Prepaid - Liittymät - Kauppa - Telia
     
    nistop tykkää tästä.
  9. nistop Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    5/3/13
    Viestit:
    2068
    Tykkäykset:
    840
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3T
    irritus tykkää tästä.
  10. qtba Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    24/7/09
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    7
    Samaa luokkaa helppoudessa, mutta korttilaskun kautta saan norwegianilta cashpointit (ja wrappiltä 5e cashbackin) tuostakin laskusta ;)
     
  11. miklex Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    10/7/06
    Viestit:
    282
    Tykkäykset:
    18
    Vähän off topic, mutta pystyykö Norwegianin kortin liittämään myös Wrapp sovellukseen?
     
  12. qtba Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    24/7/09
    Viestit:
    79
    Tykkäykset:
    7
    Ei ainakaan vielä. Vaihdoin maksukorttia kuukaudeksi että sain tuon wrappin moi-kampanjan aktivoitua nordean kortilla.
     
    miklex tykkää tästä.
  13. Rontti88 Tunnettu jäsen

    Palaute - 100%
    3   0   0

    Liittynyt:
    11/5/11
    Viestit:
    358
    Tykkäykset:
    39
    Moi (heh)! Moi:ssa näyttäisi olevan aloitusmaksuja mitkä täytyy maksaa heti kun siihen liittyy. Saako nuo maksut takaisin jos tarttuu nykyisen operaattorin winback-tarjoukseen eikä siirrykään MOI:lle?
     
  14. tonttu

    tonttu Supermoderaattori

    Palaute - 100%
    2   0   0

    Liittynyt:
    2/4/04
    Viestit:
    15841
    Tykkäykset:
    4064
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Fakit eli Frequently Asked Questions

    Voit peruuttaa tilauksen 14 vuorokauden aikana tilauksesta postittamalla peruuttamislomakkeen (Moi Mobiili, Asiakaspalvelu, PL 61, 90101 OULU) tai lähettämällä peruuttamislomakkeen sähköpostilla skannattuna liitteenä osoitteeseen asiakaspalvelu@moimobiili.fi.
    Mikäli peruutat tilauksesi 14 vrk:ssa tilauksesta, etkä ole ottanut simmejä käyttöön, palautamme etukäteen maksetut kuukausimaksut maksukorttisi tilille. Sinun tulee palauttaa ehjät ja käyttämättömät simmit omalla kustannuksellasi Moille (Moi Mobiili Oy, Palautukset, PL 93, 04201 KERAVA).

    Jos olet ottanut simmit käyttöön, et voi enää veloituksetta peruuttaa tilaustasi, vaan sinun täytyy irtisanoa palvelu soittamalla asiakaspalveluun. Asiakaspalvelumme on auki arkisin 08.00-18.00 numerossa 044-770 6000 (mpm/pvm) (ulkomailta soitettaessa +358 44 770 6000).
     
    Rontti88 tykkää tästä.
  15. RedCloud Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    2/4/03
    Viestit:
    54
    Tykkäykset:
    2
    Itse juuri aiheesta edellisellä sivulla paasasin. Eiköhän tuo ohjeistus tule muuttumaan ihan lähiaikoina: Peruuttamisoikeus liittymien etämyynnissä
    Jos haluaa liittymää kokeilla, mutta palauttaa 14pv sisällä, niin eiköhän tuo kkv:n päätös annan suuntaviivat Moi:lle miten toimia rahojen kanssa.
     
    irritus and Rontti88 like this.
  16. dilemma

    dilemma Tunnettu jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    25/10/02
    Viestit:
    51
    Tykkäykset:
    8
    Palauttavat rahasi (vielä ei ole näkynyt palautusta, yli kuukausi mennyt), kunhan pyytelet niitä muutaman kerran maililla ja puhelimitse.
     
    Rontti88 tykkää tästä.
  17. Arhippa

    Arhippa Aktiivinen jäsen

    0   0   0

    Liittynyt:
    4/1/17
    Viestit:
    171
    Tykkäykset:
    59
    Puhelinmalli:
    iPhone
    Nyt kun saatiin emännällekin moi, niin koko suku käyttää moita..
     
Tagit:

Jaa tämä viestiketju