1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

modattu 7110

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja fly, 1/8/02.

1. fly

Tykkäykset:
    0
    Yksi kaunis kesäpäivä puri minua pirummoinen modauskärpänen ja päätin että nyt annetaan 7110 muuttua oikeen olantakaa.

No otin yhteyttä 7110 modaajien guruun nimeltä NusNus ja hänen ohjeiden mukaisesti aloin rakentamaan puhelimeeni sisäistä antennia ja siirtämään mikrofoonia puhelimen sisään jotta läpän voisi poistaa. Muutaman tunnin sovittelun ja kiroilun jälkeen molemmat operaatiot oli hoidettu ja puhelin jopa toimi.

No... sitten katselin ja kääntelin puhelinta vähän aikaa, totesin siitä puuttuvan vielä se jokin ja päätin ruveta puhelimen ulkokuosin kimppuun... pakkelia kului ja hiomapaperi soi, tämän jälkeen kipaisin vielä läheiseen liikkeeseen hakemaan maalipurkin ja annoin puhelimelle sen viimeisen silauksen.

Nyt voin sanoa että olen aika tyytyväinen tekemääni työhön.

LOPPUTULOS:
    http://www.edu.kauhajoki.fi/~arim/art/kuva1.jpg
    http://www.edu.kauhajoki.fi/~arim/art/kuva2.jpg
    http://www.edu.kauhajoki.fi/~arim/art/kuva3.jpg
    http://www.edu.kauhajoki.fi/~arim/art/kuva4.jpg(ISO)

Mitäs pidätte?

2. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika älyttömän hieno, tuosta saattaa irrota aika paljon enemmän rahaa kun kyllästyt ja myyt pois.

3. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Todella hieno! :)

(Toivottavasti laitoit monta kerrosta kirkaslakkaa että maalipinta pysyy!)

4. fly

Tykkäykset:
    0
    tottahan ja jos ei pysy niin sitte maalaan uudestaan

5. El Pastor

Tykkäykset:
    0
    Ei helkutti........Tuohan on ihan sairaan hieno! Täytyisköhän omaakin 7110 alkaa tuusaamaan???? BTW: oliskohan jollakulla kokemusta 8110 modauksesta....oliskohan mitään jakoa 2-taajuus sisustaan ja sisäiseen antenniin?

6. JYP:n mies

Tykkäykset:
    0
    Tosi nätti! Tuon näköisen 7110:n voisin jopa ostaa :)

7. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    8

Ihan hieno puhelin, minua eniten askarruttaakin puhelimen kenttä ja sen aiheuttama säteily, voihan olla että puhelimessa on hyvä kenttä, mutta se aiheuttaa säteilyä paljon enemmän kuin esimerkiksi 6310.

Saakohan muuten T39 tehtyä samat temput... siitä tulis silloin varmaan vähäsen 6510 näköinen jos saisi tehtyä.

8. fly

Tykkäykset:
    0
    Re: 8

heh... kuullostat iha mun äitiltä "entä se säteily?!..." :)

ja kentästä sen verra et kyllä se vähä heikkeni ku rakensi ton sisäisenantennin...

9. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2

Kyllähän nyt noihin puhelinvalmistajiin voi luottaa, että säteilytasot on kunnossa, mutta jos itse lähtee moodailemaan, niin siinähän ne säteilytasot voi nousta ihan huomaamatta... olis ainakin mielenkiintoista kuulla mitä säteilytasoja toi sun moodailema 7110 antaa.

10. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Tuohan on aika sairaan nätti.

Jos joku muistaa vanhassa foorumissa kun tein samat (+ näytön invertointi) minun 7110 ja sain pelkkää paskaa päälleni. On tämä nyt sitten reilua ;).

Jos joku muukin haluaa jotain vinkkejä niin pikaviestillä tai e-maililla tulee perille.

11. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

T39m taitaa olla vähän liian ahdas sille operaatiolle! T39m avattuna -kuvia!

Jos oma T28s ei mene myyntiin tänään niin siitä taitaa tulla sopiva modausprojekti! Mutta läppään en koske, se on hyvä keksintö, mutta se turhan pitkä antenni saisi häipyä! :)

12. Gospelist

Tykkäykset:
    0
    Onhan tuo ihan hieno! :) Mutta miksi puhelimesta pitäisi ottaa toimiva läppä pois? 7110:in en ota kantaa, se voi kulua mutta onko kenelläkään T39:n läppä kulunut tai mennyt jollain tavalla rikki? Toki jälleen kyseessä on hieman makuasia mutta itse ainakin pidän T39:n tyyppistä aktiiviläppää pahuksen hyvin suunniteltuna. Ehkä tässä vuoden tai parin sisällä olen täysin tympääntynyt siihen ;D

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    On muuten hieno tuo modattu 7110. Paljon hienompi, kuin mitä originaali 7110. Värikin paljon hienompi. Ei se nyt paljoa haittaa, jos vähän säteilyarvot nousee. Läppä oli turha keksintö 7110:n. Ilman läppää luuri on paljon sulavamman näköinen.

14. AEpl

Tykkäykset:
    0
    Thelmi: "Ei se nyt paljoa haittaa, jos vähän säteilyarvot nousee."

U Damn. Ei ehkä sulla, jos sulla kasvaa jo jotain epämäärästä tuolla korvies välissä. Mä tarkastaisin ainaki noi säteilyt eka. Voi olla että ei pysys toi kone SAR:n rajoissa... Muuten ulkosesti ihan cool, vaik onki aika halko.

15. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pakko kyllä ihan liittyä muiden joukkoon ja ylistää tuninki-versiota. Joskus 7110:n omistaneena voin sanoa ihan rehellisesti, että (huomattavasti) paremman näköinen kuin originaali. =)

16. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tarkoitin lähinnä tuon säteilyarvo jutun vitsinä :D , unohtu vaan laittaa smaili loppuun.. Eikä kasva mitään epämääräistä korvien välissä.

17. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Reiluahan se on kun oma tekeleesi näytti vähän miltä sattui..

Ja mitä kuuluvuuteen tulee, niin tiedätkö onko siitä "sisäisestä antennista" jotain hyötyä vai onko oikeasti sama kuin ei antennia laisinkaan?

18. fly

Tykkäykset:
    0
    hmm... empä tiiä :D kaippa ?

19. Tonska

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän "melkein naapuri" osaa! =)

20. fly

Tykkäykset:
    0
    tuo sisäinen antenni juttu ny olikin lähinnä vain kokeilu kaiketi hommaan myös tohon ihan normaalinkin takakannen antenneineen, jos otan puhelimen jokapäiväiseen käyttöön... pitää ny kattoa

Jaa tämä viestiketju