1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mobiilimese ja visual radio

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja daddy's girl, 11/5/06.

1. daddy's girl

Tykkäykset:
    0
    oiskohan kellään hyvää veikkausta että paljonkohan tommoset palvelut veis datasiirtoo vaikka puolen tunnin käytössä?

2. Juharanto

Tykkäykset:
    0
    Visual radio? :eek: Mikä se on ja mistä sen saa? :)

eMSN kuluttaa ainakin ihan äärettömän vähän sitä tiedonsiirtoa. Huoletta jollain data 2/10 voi painaa menemään. Toki jos puhelimesta löytyy datalaskuri, niin sitten se selviäisi.

3. daddy's girl

Tykkäykset:
    0
    ok.. www.visualradio.fi sano että tunnin kuuntelu vie noin 200kb mutta vielä kun tietäis että mitä se tarkottaa käytännös..

4. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Esim minun liittymällä GPRS maksu on 1,50e/Mt. Ja jos kuuntelen tunnin tulee se minulle kustantamaan 0,3e. Siis tuo 200kt (0,2Mt) on ihan riippuvainen kuinka paljon ko. kanava tarjoaa kuvia yms. Itse radion kuuntelu sinänsä ei maksa mitään koska musiikki tulee FM:n kautta.

5. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Mainiosta Sauniksen puheluerittelystä voin kertoa sulle ihan numeroita.

Messenger vie 2h jaksoissa idlenä 20-40 kiloa siirrettyä dataa.

Visual radiosta en osaa sanoa, mutta esim. Suomi-USA -matsia tuli kuunneltua Radio Suomen nettisaitin kautta 44min, siirrettyä dataa 10,2 megaa. (Tuo luku sisältää myös surffauksen Ylen saitille ja oikean linkin ja sivun etsimisen) Ja www.di.fm -tranceradiota 15min, siirrettyä dataa 2,5mt (..josta surffailu sivulle ehkä 200kt). Edellisen laadusta en tiedä, mutta jälkimmäinen Windows Media Player 10:llä näyttäisi olevan 32kb/sec.

Jaa tämä viestiketju