1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobiililaajakaista sopimuksen purku ennen aikojaan? Kustannukset?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jani.Kar, 6/4/12.

  1. Jani.Kar

    Liittynyt:
    20/7/06
    Viestit:
    243
    Tykkäykset:
    1
    Eli kyseessä yllätys yllätys Saunalahden pätkivät yhteydet. Välillä toimii välillä ei... Sopimusta jäljellä lähes 1.5v. Nopeushuippuluokkaa näin korpeen, mutta kun yhteys katkeilee. Ei auta vaikka signaali on hyvä niin heittää ulos verkosta. Aiemmin oli sonera, johon tuli nuo ns datakatot. Onko kokemusta mitä maksaa sanoa irti tuo liittymä?
     
  2. GoBBelSSon

    Liittynyt:
    23/8/07
    Viestit:
    26
    Tykkäykset:
    0
    Jos tosiaan on näin, että signaalia on ja silti heittelee ulos ja ei ole puhelimessa/tikussa vika, niin luulisi tuon pystyvän purkamaan, jos yhteys ei toimi niinkuin pitäisi. Kustannuksia tuosta ei luulisi tulevan. Nuo 2 vuoden sopimukset on kyllä jotenkin älytön juttu, että miksi ei vaan voi olla määräaikainen, jonka voi halutessaan purkaa, ilman mitään kauheeta taistelua.
     
  3. Neutral Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    4/3/11
    Viestit:
    469
    Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Oukitel 10000
    Tiedoksi; täällä vaihdettiin mokkula 2krt korjattuun ja yhteyden katkeilu jatkui. Muutamaan kertaan olin saunalahteen yhteydessä ja valitin katkeilevaa yhteyttä (jouduin ottamaan laajakaistan takaisin) ottivat sitten yhteyttä ja purkivat mokkulakytkyn ilman kustannuksia. Mokkulan vein elisa shopittiin. Purkamista "auttoi" se että tiedossa ei ollut verkon parannuksia täälläpäin vaan katkeilu oli verkon "ominaisuus" :D
     

Jaa tämä viestiketju