1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobiili-Tv?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja -JPa-, 14/1/08.

1. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    Koitin etsiä onko juttuja tv:stä puhelimiin mutta ei löytyny edes sanalla tv.

Mutta pystyykö missään kattella tv:tä luurilla n73 ja 6630? Mulla on laajakaista ettei siitä jää kiinni. Elisan omat ei oikein kannata kun joutuu maksaa vielä erikseen.
    Nyt on lanseerattu joku uus palvelu mutta se vaatikin jo jonkun telkkariluurin.

2. HumanErection

HumanErection Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Nokia 1520 + Tele
    "Telkkariluureja" on tällä hetkellä esim: Nokia N77 & N92.
    Joskus olen uutisia seurannu Nokia N91:llä, joten onhan tuo mahdollista.

3. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    Ei varsinaisesti vastannut kysymykseen.

Missä osoitteessa ja noilla mun luureilla.

4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    No ylen uutisia voit ainakin katsoa pelkällä datansiirtomaksulla täällä http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/mobiilisali/3G.html. Muuten vaihtoehtoina on kait se maksullinen Elisan mobiili-tv tai sitten telkkariluuri, joka käyttää DVB-H-tekniikkaa. Minäkin tosin otan mielelläni vihjeitä vastaan, jos telkun katsominen on jossain osoitteessa vain datasiirtomaksun päässä.

Eikös elisan hinta ollut 1,90/24 h, joten kyllähän tuota nyt silloin tällöin voisi katsoa ilman, että budjetti kaatuu.

5. -JPa-

Tykkäykset:
    0
    No ei tuo elisa nyt silloin tällöin paha ole, mutta kun valikoima on niin huono.

6. WS

WS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  7. ranson

Tykkäykset:
    0
    No tavallaan ainakin se onnistuu pelkällä datasiirtomaksulla...kunhan ensin hankkii sopivaa laitteistoa himaan.

Nyt kun näitä Sling Median laitteita alkaa samaan Suomessakin, niin niillä tuo onnistuu.
    Sling Pro @ Verkkokauppa

Sling Pro

8. Rusina_93

Rusina_93

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA
    No mulla on myynnissä CECT A988 luuri ja tässä on "PHONE TV", mut se taitaa mennä kans ton gprs:än kautta.

Jaa tämä viestiketju