1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobiili tv ja videot

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Kilinae, 12/3/07.

1. Kilinae

Tykkäykset:
    0
    Hei kaikki!
    Olen nyt lukenut tässä viestiketjuja läpi jo tunteja ja koettanut löytää mobiili tv:n katsomisesta puhelimella tietoa, mutta tieto mitä olen löytänyt ei kyllä vielä riitä minulle jotta saisin puhelimen näyttämään tv:tä. Tai se että mistä te lataatte noita sarjoja puhelimeenne ja mitä sovellusta siihen tarvitaan jne.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta voisiko joku olla niin ystävällinen että laittaisi "palikka"ohjeet tälle palikalle ?? Joko tähän tai aintaisi selkeän linkin tai yv:nä

olisin kovin kiitollinen että pääsisin käyttämään puhelintani koko sen kapasiteetillä,,olisi kiva katsella sarjoja joskus puhelimesta tai antaa puhelin lapselle pitkän automatkan ajaksi katseltavaksi jne jne..

ja pitääkö käydä jokin juttu aktivoimassa saunalhaden oma palvelusta ylipäätään, että voi katsoa mobiili tv:tä

Puhelimeni on SE W850 (ehkä i)

auttakaa blondia
    Kiitos jo etukäteen,,

2. Kilinae

Tykkäykset:
    0
    Eikö kukaan muka tiedä? viitsi kertoa?? =0) apua tarvitaan, jelpatkaa nyt vähän ..

3. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Mobiili TV:stä en osaa sanoa mitään, mutta videotiedostoja voi muuttaa puhelimen toistamaan muotoon (esim. 3gp) vaikka Super video converterilla (löytyy googlella).

Myös DVD:itä voi muokata .3gp-muotoon esim. ImToo DVD Ripperillä (tai jotain siihen suuntaan).

Jaa tämä viestiketju