1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mobbesta tilaus... *homma hoidossa*

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Smirre, 29/12/03.

1. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Pahoittelut, että asiasta tuli suurempi kuin oli tarkoitus. Väärinkäsitykset korjattiin ja homma on nyt hoidossa.

Joulu sotki kuvioita ja kiitokset Mobbelle hyvin hoidetusta tapauksesta.

2. rulett1

Tykkäykset:
    0
    Uhkaile rikosilmoituksella niin varmasti auttaa asiaa.
    (vitsivitsiidgi)

3. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Oletko nyt varmasti lähettänyt sähköpostit oikeaan osoitteeseen? :D

No, lähetä yyveetä Mobben henkilökunnalle, jos sitä kautta sais kiinni.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Viesti YV:stähän menee omaan sähköpostiin yleensä, joten jos siihen ei vastata, niin tuskinpa on apua. Ja lisäksi on mainittu, ettei myöskään puheluihin ole vastattu. Sivuilla ei ole mitään mainintaa lomista tai muista katkoksista yhteydenpitoon.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    aika kummallista sillä ainakin eilen jarkko käväs messengerissä ja tais muistaakseni sanoa et kävi lukasee s-postinsa. joten oiskohan koko tilaus ees saapunut heille?

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Mutta eihän tuo tilauksen perillemeno ja yhteydenottoihin vastaaminen ole mitenkään toisiinsa liitettävä asia. Ei sitä saa koskaan selville onko tilaus perillä, kun ei saa ketään kiinni kuka osaisi vastata :) Ja molemmat kauppiaat ovat kyllä täällä foorumillakin näköjään säännöllisesti liikkuneet.

7. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    -edit

8. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    toivotaan että saat yhteyden heihin ja kaupat onnistuu :(

9. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laitoin sinulle yv:n, vastaisitko siihen niin saamme asian eteenpäin. Emme pysty koko ajan puhelimen vieressä päivystämään, valitettavasti.

Minulle on tänään tullut yksi soitto tuntemattomasta (siis minulle tuntematon) numerosta, mutta soittaja ei jättänyt viestiä vastaajaan joten en ole valitettavasti tietoinen soittajan motiivista (voi ihan hyvin olla puhelinkauppias kuin väärä numero)... Myöskään info-osoitteeseemme, kuten myöskään minulle ei ole tullut yhtään tähän asiaan sopivaa tiedusteluviestiä viikon sisällä. Joten itse olen ollut tietämätön asiakkaan mahdollisisita kysymyksistä koskien tilaamaansa tuotetta. Myöskin joulupyhät ovat aiheuttaneet sen että posti ei mene perille seuraavaksi päiväksi tilauksesta kun tilattu juuri ennen joulua.

Eli vahvistatko minulle tuon YV:n sisällön, niin hoidetaan homma pikaisesti. Pahoittelut tästä, on pidellyt aikamoista kiirettä niin firman kuin terveydenkin parissa...

10. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Laitetaan vielä, että on erittäin hyvä varmistaa tilauksen saatavuus ja toimitusaika aina etukäteen, niin vältyy tälläisiltä ongelmilta.
    Siis:
    -Ensin yhteys nettikauppaan, ja tiedustelu koska saa jos nyt tilaa.
    -Sitten itse tilaus.
    -Varmennus, että kaikki on kunnossa.

Tuon kaavan mukaan olen aina itse toiminut, ja kaikki sujunut ongelmitta. Vähän se tettää työtä itselle ja kauppiaalle, mutta eipä tarvitse olla epätietoisuudessa.

11. Guest Vieras

juu onneks en sittenkään tilannu 6600:aa tosta kaupasta vaikka ensin aattelin tilata...aina mua on epäilyttänyt toi kauppa ja tulee aina niin tekemäänkin :(

12. masaco70

Tykkäykset:
    0
    Mitenkään tätä yksittäistä kauppaa mollaamatta täytyy todeta, että suomalaisissa ja saksalaisissa nettikaupoissa on asiakaspalvelun kannalta melkoinen ero. Asiakkaan viesteihin vastataan sakemannikaupoissa yleensä muutaman tunnin sisään (tiedustelut, valitukset) ja yleensä ollaan viimeisen päälle kohteliaita. Tilauksessa tapahtuneet muutokset kuten esim. rahan saapuminen myyjän tilille, ilmoitetaan asiakkaalle heti.

Kun taas suomalaisissa nettikaupoissa ei tällaista asiakaspalvelua yleensä saa. Yleensä, siis poikkeuksia tietysti on suuntaan jos toiseen. Mm. Puhelinkioskissa asiat on todella hyvin kunnossa.

13. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pakko hiukan kommentoida (kuten jo yllä tein), että selkiää.

- Emme ole Aleksin kanssa saaneet yhtään tähän tilanteeseen sopivaa tiedusteluviestiä reiluun viikkoon, eikä ole sellaista tullut info@mobbe.fi-osoitteeseenkaan. Kaikkiin tulleisiin kysymyksiin pyrimme vastaamaan samana päivänä.
    - Tilausvahvistus lähtee automaattisesti tilauksen tekemisen jälkeen asiakkaalle, valitettavasti aika ei riitä informoimaan kaikkia asiakkaista tilauksen joka vaiheesta.
    - Olen saanut eilen ja tänään pari puhelua minulle tuntemattomasta numerosta, mutta kun soittaja ei ole jättänyt viestiä vastaajaan niin en ole tietoinen soittajasta ja hänen motiiveistaan. Ja varsinkin kun en löytänyt soittajan numeroa 2 viikon aikana tehdyistä tilauksistakaan, niin en tiennyt soittajan olleen tilaajamme.

Saako kysyä että missä kaupassa näin on? Itse olen kolmen saksalaisen nettikaupan (einfachpreiswert, handyattacke, fonez) kanssa asioinut, ja mitään vahvistusta en ole yhdeltäkään saanut rahojen perillemenosta, tuotteen lähetyksestä jne. Aina on pitänyt itse kysyä, ja silloinkaan en ole saanut mitään tietoja ko liikkeestä, kuin ehkä viikon päästä.

14. Guest Vieras

ja ei pidä unohtaa idesania ollenkaan...itse oon jo kolme luuria sieltä tilannut ja ei oo kuin hyvää sanottavaa...hyvä esa säkkinen hyvä ;)

15. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Kehut myös minulta Esa S:lle :) V200:n sieltä tilasin ja nopeasti saapui!

16. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mulla on hyviä kokemuksia puhelinten osalta puhelinkioskista ja mobbesta

17. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ai, tämä muuttuikin "Kommentteja nettikaupoista" - ketjuksi, joten otsikon voi korjata ;)
    Helpompi listata muuten niitä, joiden kanssa on ollu ongelmia, ei tule niin pitkää listaa.

18. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Itse olen tilannut mobbesta vain miniantennin joka ei vieläkään ole saapunut, mutta sähköpostitiedustelulla kävi ilmi, että mobbe ei ole saanut antenneja vielä saksasta joten ei voi suoraan laittaa mobben piikkiin vikaa. Vastaus s-postiin ei ollut salaman nopeaa, mutta jos seuraavana päivänä tulee vastaus toimistoaikaan niin mielestäni se on ihan riittävä, jos haluaa salamannopeata palvelua niin silloin pitää mennä joko kivijalkakauppaan tai sitten soittaa.

19. Aero

Tykkäykset:
    0
    Täytyy sanoa, minulla on info-meili auki lähes koko ajan kun olen päivystämässä toimistolla. Jouluaikana olin kahdessa eri paikassa, kuitenkin meili auki. Tilaukset hoidetaan asiakkaalle välittömästi aina kun tavaraa on. Mikäli jotain tuotetta ei ole saatavilla, siitä ilmoitetaan sähköpostitse tai suoraan puhelimitse (yleensä soitto). Sähköposteihin vastailen lähes välittömästi kun sellaisen saan. Eli täysin normaali käytäntö. Maahantuojia käytämme monia, joten hyvin usein tavara on saatavilla. Yleensä tilaus myöhästyy arvioidusta siihen, että asiakas maksaa tilauksensa vasta parin kolmen päivän päästä tilauksesta ja tämän päälle vielä mahdollinen eri pankkiryhmien viive.

Palautetta saa ja pitää tietysti antaa, niin ruusuja kuin risujakin, niillä kehitämme palveluja entistä paremmiksi - ruusuja on tullut paljon. Reilu sata antennitilausta on tuossa pöydälläni lähetteenä roikkumassa ja ne lähtevät heti kun tavara saadaan tänne. Jarkko (foorumilla Bull) on selvittänyt asiaa saksalaisen valmistajan kanssa jo jonkin aikaa.

Jaa tämä viestiketju