1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mms-viestit ja CX65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Mimosa, 3/12/04.

1. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    nyt loppui kärsivällisyyteni saunalahden suhteen.
    kertokaapas gallup-tyylisesti te kenellä on siemensin CX65 että millä operaattorilla ja liittymällä voi lähettää mms-viestejä eli että asetukset saa toimimaan.

kiitän jo nyt vastauksista!

2. Diba245

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla saunalahden kanssa noi mms-viestit toimii. Ja puhelimena siis cx65. Jonkin aikaa jouduin kyllä kikkailemaan että sain sen pelaamaan kun ei suoraan asetuksia tahtonut löytyä.

3. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    no voisitko sä diba245 laittaa mulle ne asetukset tähän tai yv:nä?
    olen haeskellut joka paikasta asetuksia mutta ne ei vaan toimi.

eli mitä sulla on kohdassa surf&fun profiilin asetuksissa ja mms-viestiasetuksissa ja tiedonsiirrossa kohdassa data-asetukset?
    ole kiltti ja auta kun ei jaksais vaihtaa enää yhtään liittymää...

4. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Itselläni on CX65 toiminut ongelmitta, kun olen hakenut Siemensin sivuilta asetukset. Ensin hain Saunalle ja liittymän vaihdon jälkeen Denalle. Ainakin Denalla piti asiakaspalvelusta lisäksi aktivoida ilmainen MMS-palvelu, olikohan Saunalla näin.

Mutta siis www.siemens.fi > matkapuhelimet > asiakaspalvelu > asetukset tekstiviestillä tai jotain sinnepäin, ja tarvittaessa aspaan soitto että mms-palvelu päälle. Itselläni siis toimi heittämällä näitten jälkeen.

5. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    no mikä hitto mulla sitte mättää.. tilasin mms ja wap asetukset tekstarilla ja sain ne ja hyväksyin ne pin-koodien kera.
    olen muutellu niitä vaikka miten päin ja ei vaan toimi.. ja puhelimessaki on aktivoi-nappula jota olen klikkaillu aina muutosten jälkeen.
    kun mä lähetän mms-viestiä, näkyy näytöllä että viesti kulkee ku palkki etenee ja kun se on ihan lopussa eli viestin pitäis olla perillä, niin tulee että verkkovirhe!... gprs-laskuri pyörii myös... eli olenko mä daiju vai muuten vaan käsi??!!! =))

6. sipuli

Tykkäykset:
    5
    No itselläni toimivat nimenomaan ilman että muuttelin niitä vaikka miten päin. Itse tilaisin asetukset tekstiviestillä, tarkista että varmasti oikeat operaattorit jne. ja kun asetukset tulee, älä muuttele. Jos ei toimi, soita asiakaspalveluun, se on niiden työtä neuvoa.

7. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    muuten kävisinki hakemassa siemensin asetukset, mutta en pääse hakeen niitä ku tulee vaan että sivua ei voida näyttää. zonarin palomuuria en ammu alas koska meitin koneelle tunkeudutaan ihan tarpeeks jo muutenki.. voiko siis kukaan jelppiä laittamalla mulle jotenki niitä asetuksia tänne???

8. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    mahtaako asetuksiin vaikuttaa se, että sauna toimii elisan verkossa.. meinaan ip-numbien suhteen.. vaikka eipä kyllä saunan sivuilla ole muutettu ip-numbia vaikka sauna vaihtoi sonerasta elisan verkkoon...

9. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko sinulla siis käytössä Elisan vai Soneran verkossa toimiva liittymä?

Onko sulla nämä asutukset käytössä:

GPRS MMS-asetukset
    Asetusryhmän nimi Saunalahti MMS
    Siirtotie GPRS
    Yhteysosoitteen nimi mms.saunalahti.fi
    Yhdyskäyt. IP-osoite 62.142.4.197
    Todentaminen normaali
    Käyttäjätunnus (jätetään tyhjäksi)
    Salasanan kysely ei
    Salasana (jätetään tyhjäksi)
    Aloitussivu http://mms.saunalahti.fi:8002/
    Yhteyden suojaus ei käytössä
    Yhteystyyppi jatkuva

Ja ei toimi?

10. Salamanteri

Tykkäykset:
    0
    Hjälpa Mej! Mullakin alkaa pian pinna palamaan kun ei toimi puhelimessa WAP -asetukset eikä MMS -asetukset. Liittymänä on Sonera. Olen yrittänyt tilata Soneran nettisivuilta MMS -asetuksia ( tilasin M65 -asetukset) ja ei vaan toimi, vaikka olen tehnyt kaikki niinkuin ohjeissa sanottiin. Rasittavaa :(

11. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    viestit-viestiasetukset-mms-asetukset-yhteysprofiili-<saunalahti MMS>

CSD/GPRS-profiili:
    <Saunalahti MMS>
    Viestipalv. URL:
    http://mms.saunalahti.fi:8002/
    Turv.välipalv. URL:
    https:// (tyhjä)
    MMS WAP/HTTP:
    <WAP>
    Yhdyskäyt. IP:
    062.142.004.197
    Yhdyskäyt. portti:
    9201
    Turv.yhdyskäyt. IP:
    000.000.000.000
    Turv.yhdyskäyt. portti:
    9203

Asetukset-Tiedonsiirto-Data-asetukset-Saunalahti WAP-csd-asetukset
    Pikavalintanumero
    +358209927
    Yhteystyyppi:
    <ISDN>
    Käyttäjä:
    (Tyhjä)
    Salasana:
    (Tyhjä)
    DSN 1(val.):
    000.000.000.000
    DSN 2 (val.):
    000.000.000.000

gprs-asetukset
    APN:
    saunalahti
    Käyttäjä:
    (tyhjä)
    Salasana:
    (Tyhjä)
    DSN 1 (val.):
    000.000.000.000
    DSN 2 (val.):
    000.000.000.000

Surf&Fun - Internet - Asetukset - Profiilit - Saunalahti WAP
    Profiilin nimi:
    Saunalahti WAP
    Kotisivu:
    http://wap.saunalahti.fi
    Protokolla:
    WAP/WSP
    HTTP
    Yhdysk./välimuisti
    Palvelimen ID:
    wappiproxy
    IP-osoite:
    062.142.004.197
    Portti:
    9201
    Välip. käytt.nimi:
    (Tyhjä)
    Välipalvel. salasana:
    (Tyhjä)
    GPRS-viive:
    0 Min.
    CSD-viive:
    30 sekuntia
    Yhteysprofiili:
    Saunalahti WAP

Siinäpä kaikki kolme valikkoa just niinku mulla on.. kertokaa missä mättää... ja noi on tilatut asetukset saunalahdelta eikä niitä oo muuteltu.

juu ja lisään että saunalahden sivuilla lukee että palvelu aktivoituu kun lähettää ekan mms-viestin.. ja vielä se että mulla on elisan verkossa toimiva liittymä.

12. XM

Tykkäykset:
    0
    Tästä nimenomaisesta asiasta en mitään tiedä, mutta...

Emännän C60:n asetuksia tappelin tässä viikonlopun ajan kohdalleen ja kyllähän se mms-viesti vihdoin tänä aamuna suostui lähtemään.

Tähän valikkoon olisi ehkä parempi tehdä omat profiilit wapille ja mms:lle. Toiseen APN: wap.saunalahti.fi ja toiseen APN: mms.saunalahti.fi, muuten samanlaiset.

Toivottavasti tästä on apua.

13. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    ei auttanut sekään...

ja nyt perunkin puheeni! tein niinkuin ylempänä opastettiin ja sitten räpläsin vielä surf&fun valikon joka olikin muuttunut ihan toisen näköiseksi johtuen edellisistä muutoksistani asetuksissa niin jopas vaan lähti kuva maailmalle! tattista vaan kaikki avusta ja kärsivällisyydestä! toivottavasti tästä topicista on muutamille muillekkin apua!!! =))

14. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    mitähän hyötyä mun on laittaa niitä kuvia kun niitä ei voi näyttää toisen puhelimessa.. mistähän se vois johtuu????
    laitan gprs:n päälle ku lähetän ja sammutan ku oon lähettäny.. onkohan siinä se vika? mun mielestä sen ei pitäis vaikuttaa.
    voikos sitä gprs:ää pitää auki aina ettei siitä tule mitään maksua jos ei käy netissä luurilla tai laita mms-viestejä??

jelppikää daijua... =))

15. lulle

Tykkäykset:
    0
    toimiiko jollaki yhristelmä sonera-cx65? mms ja wap asetukset. moon koittanu jokaasesta paikasta saada niitä toimimaan tuloksetta elikkä jos joku viittis ystävällisesti lähettää faktaa jotta mitenkä saada ne toimimaan

16. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    en tiedä tosta yhdistelmästä mutta yv:llä saa multa sitte toimivat saunalahti/cx65 asetukset!

17. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Kokeile lähettää viesti ASETUKSET numeroon 15400. Saat asetukset luuriin. Tallenna asetukset ja buuttaa luuri.

18. lulle

Tykkäykset:
    0
    mä kokeelin ja soitin eileen sinne soneran asiakas palaveluun ja ne ei saanu siälä mitää varteen otettavaa aikaaseksi. moon tilannu asetuksia joka pualelta ja ei oo siinäkään tulosta tullu..

19. Matias

Tykkäykset:
    0
    Yhteys Soneran tekniseen aspaan. Sieltä kytkevät MMS-palvelun päälle ja neuvovat tarvittaessa. Itse olen kikkaillut noiden Siemensien kanssa jonkin verran ja tahtoo olla niin et jos tilaa asetukset niin WAP lähtee toimiin mut MMS ei.

20. spamms

Tykkäykset:
    0
    juu pitää ilmottaa, että mulla ei toimi toi sonera cx65 yhdistelmä myöskään. Onko kukaan löytäny viellä lääkettä?

Jaa tämä viestiketju