1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mms- ja gprs asetukset

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja sise98, 10/7/05.

1. sise98

Tykkäykset:
    0
    Osasiko joku kertoa millä ilveellä saan mms- ja gprs asetukset toimimaan? ostin samsungin (e330) jo alkuviikosta, mutta vieläkään en ole saanut lähetettyä yhtään mms viestiä.

Puhelin valittaa että verkko ei saatavilla. Liittymänä on elisa ja sen asiakaspalvelu ei osannut auttaa.

Meneepi kohta puolin hermot!!

Asetuksia on tilattu jo naapurinkin tarpeisiin, mutta ei pelitä niin ei pelitä..

2. axu

Tykkäykset:
    0
    onpa elisalla osaava asiakaspalvelu.. :D käyppä huomenna jossain elisa-myymälässä, tai oikeastaan missä tahansa liikkeessä niin myyjä voi ne sulle netistä lähettää. accord.mindonmove.com/samsung tuolta itse lähetän asiakkaille palveluasetukset, palvelu on tarkoitettu käsittääkseni kauppiaille ja vaatii salasanat.

3. tonyyq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone
  4. sise98

Tykkäykset:
    0
    vielä noista asetuksista..

Jostakin syystä tuo puhelin ei nyt anna vaihtaa yhteysprofiilia ja se on nyt valinnut sonera mms:n ja jollain ilveellä kadottanut elisan..

Tuolla masiinalla taitaa olla jotain suurempia ongelmia.. =(

Taitaa olla viisainta että menen huomenna liikkeeseen ja annan ammattilaisten hoitaa homman.

Ainiin, Kiitoksia vaan neuvoista!

5. e330

Tykkäykset:
    5
    Minulla sama homma. Sama puhelin mutta DNA:n liittymä. Vein luurin huoltoon. Eikä ollu ku 3 ja puol viikkoa huollossa, jonka jälkeen lähettivät puhelimen väärään liikkeeseen, joten yli 4 viikkoa oottelin yhteensä puhelinta!
    Puhelimen raportti oli: kokeiltu mms ja gprs asetuksia elisan liitymälla, puhelimessa ei vikaa! Olipa kiva kun oli luuri turhaan tuon ajan "huollossa"! No jostain ihmeen kumman syystä wap alkoi toimia, mutta multimediaviestit ei toimi edelleenkään. eli en voi lähettää enkä vastaanottaa mms viestejä. Se alkaa hakea viestiä mutta tulee: palvelimeen ei saada yhteyttä! Että tälleen!

6. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Miksiköhän sitten alunperin laitoit puhelimen huoltoon jos se sielä mielestäsi oli "turhaan" ? 90% noista mms/gprs "viallisista" laitteista johtuu vain siitä että asetukset on sinne itse laitettu väärin.

7. e330

Tykkäykset:
    5
    No yleensä puhelimet laitetaan huoltoon että niiden oletetaan olevan epäkunnossa ja tulevan kuntoon. Tässä tapauksessa raportissa luki, puhelimessa ei vikaa, joten eikös se turhaan siellä sen 4 viikkoa ollu?

Ja niitä asetuksia yritti myyjä, minä, dna:lta asiakaspalvelijakin lähettää mutta kun ei niin ei! Pitänee vissiin tyytyä olemaan ilman mms viestejä.

Ja sehän kummastutti kovasti, koska puhelin oli niinkin pitkään huollossa, vaikka vikaa ei ollu, eli mikä siellä kestää jos vikaa ei ole? Myyjä epäili että huolto kestää viikon, max 2.

8. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Miksi ne asetukset pitää lähettää? Ettekö osaa itse niitä naputella puhelimiinne?

9. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Tosta saa vaan sen kuvan että syytät huoltoa siitä että se on "turhaan" ollut heillä.

Mitä tulee huollon kestoon niin taitaa olla joka paikassa vähän jonoa kun lomat pukkaa päälle.

Voin koittaa lähettää sulle noi MMS asetukset jos laitat sun numeron mulle privana.

10. sise98

Tykkäykset:
    0
    mms-asetukset

Puhelin alkoi toimimaan, kun käytin sitä liikkeessä. Siellä se mies soitteli n. tunnin johonkin samsungille ja ne sai sen toimimaan.
    Myyjä kertoi, että olisin voinut elisan sivuilta jotenkin kätevästi laittaa ne asetukset. Yritin kyllä aikaisemmin, mutta en huomannut jossain siellä netissä lukevaa kohtaa, että puhelin pitää sammuttaa joksikin aikaa kun asetukset on laitettu..

Nyt kun olen saanut tuon vehkeen toimimaan, niin olen kyllä ihastunut siihen uudelleen!

11. e330

Tykkäykset:
    5
    Minulla taas ei pelitä edelleenkään. Olen soitellu DNA lle kaksikin kertaa ja tilannu asetukset tekstiviestinä, eipä ole kuulunu. Kattelin DNA:n sivuilta niitä käsin syötettäviä asetuksia, olevinaan ne on mulla oikein, en voi käsittää mikä ihme vikana. Tosiaan tulee viesti: palvelimeen ei saada yhteyttä, kun yrittää joko lähettää tai vastaanottaa mms viestejä =(

12. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Oletko kokeillut sammuuttaa puhelinta asetusten laittamisen jälkeen? Ja kait sinulla on kaikki tarvittavat palvelut kytkettynä DNA:n puolelta?

13. samumanu Vieras

Ite oon ehkä n.100 puh tarkastanu missä on muka mms, gprs tahi jotain semmosta vikaa. Yhtään viallista ei oo tullu vastaan vaan aina oon saanu toimimaan, eli asetuksista/operaattorista ollu aina kii toimivuus.(Eli melkein aina asiakkaasta itsestään).

Pari konetta oon laittanu mms:än toimimaan ku eivät oo Elisa-myymälässä onnistuneet ja tottakai oon siitä rahat pois ottanu. Eli eipä ne Elisan-myymälässäkään aina oikein osaa..

14. e330

Tykkäykset:
    5
    No laitanpa tänne nämä asetukset, mitkä on tällä hetkellä minun luurissani mms asetuksena:
    Eli kohdassa Viestit-Asetukset-Multimediaviestit-Yhteysprofiilit-Käytössä oleva dna mms. Profiilin asetukset-dna mms-

-Profiilin nimi: dna MMS
    -Palvelimen URL:http://mmsc.dnafinland.fi
    -GSM-asetus: Yhdyskäytävä ip osoite 0.0.0.0, ip portti 9201
    Datapuhelun tyyppi: ISDN
    Valitse numero:tyhjä
    Käyttäjätunnus:tyhjä
    Salasana: tyhjä

-GPRS-asetus:Yhdyskäytävä, IP-osoite:10.1.1.2
    ip-portti:0
    Yhteyspiste (APN):mms
    Käyttäjätunnus:Dna
    Salasana:Dna

-Yhteystapa:Vain GPRS

Eli siinä kaikki asetukset mitä mulla nyt on eikä toimi ei!

15. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Testasin itse tuossa nyt 330:lla missä on dna:n asetukset ja huomasin yhden eroavaisuuden.

Sulla

ip-portti:0

Mulla

ip-portti:9201

Toivottavasti auttoi

16. e330

Tykkäykset:
    5
    Juu kiitos, tuon muutin niin kyllä nyt kävi noutamassa yhden viestin, muitakin oli puhelimessa mutta ilmeisesti sen verran vanhoja ettei noutanu, kiitos!!!

17. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Eipä kestä. Olisit vaan heittänyt sen sun numeron mulle privana niinkun tossa aikasemmin pyytelin niin olisin voinut nuo asetukset sulle lähettää ;) Pääasia että nyt toimii.

18. e330

Tykkäykset:
    5
    No se tuskin olisi auttanu kun ei mikään muukaan asetusviestien vastaanotto ole onnistunut. Ei edes asiakaspalvelun lähettämät.

19. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    No, nuo asetukset mitkä lähetin itselleni. On ne joista nuo sun asetukset tarkistin joten..

20. e330

Tykkäykset:
    5
    ..eli minun puhelimeni ei ota vastaan asetusviestejä, piste!
    Eli et olisi voinut lähettää minulle niitä, koska ei ota vastaan,vaaaan käsinsyöttö oli ainut vaihtoehto.
    että silleen :=)

Jaa tämä viestiketju