1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MMS-asetukset Z600 ACN?!

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Mirtzi, 21/7/04.

1. Mirtzi

Tykkäykset:
    0
    Moro!

Sellane ongelma olis, että jos joku vois auttaa joka paremmin tietää... Mulla on ACN (ihan hyvin muuten pelittää...) ja haluaisin ny saada MMS-asetukset toimimaan... Oon yrittäny tilata niitä tekstarilla, mutta en ole ikinä niitä saanu?! Ja GPRS toimii (WAP vissiin siinä samalla) mutta nuo MMS asetukset ovat hukassa... ilmoittaa vaan tietoliikennevirhettä, yllättäen... Tää on ihan uus luuri ja mun eka Ericsson, joten oon vähän pihalla... Voiskos joku auttaa??? =) Taisin saada noi asetukset keskenään sekasin, GPRS ei meinaan enä toimi... Kuuluuko olla kaksi eri profiilia? Kohta mun uus känny on ihan solmussa...

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Poista nyt ensiksi ne vanhat asetukset ja ota sen jälkeen uudet tilalle. MMS käyttää omaa GPRS palveluaan joten WAP:in GPRS palvelulla se ei toimi. Onko ACN:llä omat asetuksensa vai käyttääkö se soneran GPRS ja MMS asetuksia?

3. Maeqe

Tykkäykset:
    0
    Sanoppa vielä, että miten Z600 voi poistaa vanhat asetukset, kun ei ole mitään poista-toimintoa. Pitääkö tosiaan tehdä master reset?

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Ei tarvitse tehdä master resettiä. Valikosta: yhdistä->wap asetukset->wap profiilit->avautuu kaikki ladatut profiilit -> valitse minkä haluat poistaa-> paina valinnat-> poista-> jne.

Jaa tämä viestiketju