1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MMS asetukset...-ongelma

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jeancande, 5/11/04.

1. jeancande

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys kaikille!

Minulla on Panasonic eb gd87 mallinen puhelin jossa saunalahden liittymä.
    En millään saa MMS-viestejä lähetettyä/vastaanotettua ja se ärsyttää!!
    Selain toimii mainiosti,mutta vaikka olen yrittänyt tutkia ja asentaa saunalahden sivuilta katsomieni ohjeiden mukaan MMS:sää,niin ei vain toimi!
    Jos siellä jossain on joku joka tietää/osaa ja jaksaa auttaa minua kyseisen probleeman kanssa olisin erittäin kiitollinen!! :)

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Etänä on aikavaikea auttaa, helpoin olisi titenkin jos ostaessa olisi pyytänyt asetukset kuntoon.
    Mutta laita tänne nykyiset asetukset niin katsellaan mikä niissä voisi olla pielessä. Myös kannattaa varmistaa että onko MMS palvelu käytössä ja kertoa mitä laite herjaa.

3. Stonde

Tykkäykset:
    0
    Pitää kysyä varmuuden vuoksi, että olethan muistanut myös aktivoida kyseisen palvelun käyttöön (palvelu ei siis "aukea" ilman toimenpiteitä)..? http://saunalahti.fi/gsm/mms.php

4. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
    hommasin itele K700 ja myin kaverille T610.. ongelmana on ettei saada MMS viestejä toimimaan T610:lla..

Kaverilla on joku DNA Prepaid.....

mitkä on asetukset? SE:n sivuilta tilattii asetukset muttei ala pelaamaan...ja DNA asiakaspalveluunki soitettiin -> lähettivät asetukset muttei siltikään toimi... :(

kiitokset jo valmiiksi kaikista neuvoista!

Jaa tämä viestiketju