1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitsubishi M430i

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja MaTiAz, 20/5/05.

1. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan hankkinut ko. puhelinta? Ei ole pahemmin käyttökokemuksia näkynyt, mutta löysin sivun missä on puhelimella otettuja kuvia: http://www.mobileisgood.com/mitsubishi_M430i_camera_phone_pictures.html
    Kamera vaikuttaa noiden kuvien perusteella hyvältä, mut noi kuvat on jostain syystä pienennetty nii se ei anna todellista kuvaa siitä tarkkuudesta. Se kyl ois aika kiinnostava puhelin, ehkä ostan sen jossain vaiheessa...

2. Peppokani Vieras

Tuohan taitaa olla i-mode känny tms, eli wap ja mms ei toimi Suomessa ollenkaan. Näin minua ollaan informoitu. Halvallahan tuon näyttäisi Saksastakin jo saavan, alle 190 euroon.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kokemuksen syvällä rintaäänella (NEC:in i-modet); vaikeuksia voi hankikkia itselleen halvemmallakin ... meinaan melkoisen virpomisen jälkeen osia tiedonsiirrosta (GPRS) voi saada jotenkin toimiaan.... en suosittelisi pahimmille vihamiehillenikaan.

4. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm... kyllä on vähän pelottavia kommentteja. Tosin ei mulla ollutkaan pahemmin tarkotus käyttää WAPia ja MMS:ää, koska GPRS on niin törkeän kallista Soneralla. Sais kyllä jo tuoda sen i-moden suomeenkin, ku on jo suuressa osassa eurooppaa. CeBITissä i-modesta selitettiin aika mielenkiintosia juttuja, ja käytännössä sitä pääs pikkasen kokeileen lukemalla viivakoodi kaalista ja hakemalla tuotetiedot japaniks.

5. Hengga_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Modu Phone, iphone 3GS
    Minulla kyseinen luuri oli käytössä jonkun aikaa, uutena saksasta hommasin!Todella laadukas luuri!!
    Ongelmana oli imode, mutta olen kuullut että mms ei saa toimiin mutta wapin saisi jollain tapaa toimimaan. Eli wapissa jotkin sivut sais toimimaan. Mutta mikäli wap ja mms on ehoton niin en suosittele ostamaan luuria, jos ei ole niin väliksi niin sitten suosittelen. Ehdottomasti yksi laadukkaimmista luureista mitä olen nähnyt!!
    Kamera oli ihan hyvä ja kameraa oli mukava käyttää!! Omani kuitenkin myin koska tahdon käyttöön wapin, mms ei ole niin väliksi!

6. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo no ei ne WAP ja MMS oo niin tärkeitä. Mistäs muuten ostit omasi? Paljonko makso?

7. Hengga_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Modu Phone, iphone 3GS
    Juu no ostinsen "tuttavan" kautta saksasta!Maksohan sen jonnin verran!!:D ...jollain 200-250 saa saksasta varmaanki, ja siihen postit!!

8. osker

Tykkäykset:
    0
    Tilasin tossa viime viikolla kyseisen puhelimen saksasta, www.echlecom.de:stä. nyt tässä puhelinta odottelen postista..
    kerron miltä luuri tuntuu heti kun saan sen käsiini. hintakaan ei kovin paha ollut, 216e + postikulut joten tolla hinnalla vaikutti hyvältä kaupalta.

Jaa tämä viestiketju