Mitkä kuulokkeet?

kaBu

- - -
Palaute - 100%
51   0   0
Reaktiopisteet
5081
Puhelinmalli
iPhone 11
Itse taas en noista over ear kuulokkeista välitä vaikka ovatkin paremmat äänenlaadussa. Töissä joutuu käyttää peltoreita jo ihan tarpeeksi niin kotona ja omissa hommissa sit kunnon napit korviin. Menee lenkillä myös kivasti pipon alle piiloon.
juu eipä noi over earit tosiaan ole ihan yhtä käytännölliset. No onneksi nykyään on jo hyviä in ear kuulokkeitakik useita vaihtoehtoja.

apek

Vapaavalintainen titteli
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4298
Puhelinmalli
S10e
Itse en ole löytänyt hyvin minun korviin istuvia in-ear kuulokkeita, joten over-earit on parhaat minulle. Tosin en käytä kuulokkeita kuin kotona, tai satunnaisesti reissussa, niin ei ole kuljettaminen yms. ongelmaa.

lattiatonttu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
iPhone XS Max Gold
on tossa muutama vertailumalli :D
Mites nyt jos olet ehtinyt vertailemaan, niin nuo Prot vs Galaxy Buds? Onko isoa eroa suuntaan tahi toiseen? Nuo Airpodsit kiinnostaisi kyllä hankkia noiden isojen Bose QC35 II kaveriksi, mutta toisaalta on jo nuo Budsit tulleet kylkiäisinä aiemmin.

cinse

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
5027
Puhelinmalli
onhan noita
Mites nyt jos olet ehtinyt vertailemaan, niin nuo Prot vs Galaxy Buds? Onko isoa eroa suuntaan tahi toiseen? Nuo Airpodsit kiinnostaisi kyllä hankkia noiden isojen Bose QC35 II kaveriksi, mutta toisaalta on jo nuo Budsit tulleet kylkiäisinä aiemmin.
Ihan eri planeetalta. Mun mielestä nuo budsit ei ole oikeasti edes kovin hyvät.

lattiatonttu

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
iPhone XS Max Gold
Ihan eri planeetalta. Mun mielestä nuo budsit ei ole oikeasti edes kovin hyvät.
En tiedä oliko tämä nyt auttava tieto, sillä kiinnostus noita airpodseja kohtaan nousi taas pykälällä.
Mitenkäs sitten onko kukaan mahdollisesti pystynyt vertailemaan Airpods Pro nappeja noihin vastaavan hinnan Sony wf-1000xm3 nappeihin?
Näiden kahden välillä nyt olen tuota valintaa miettinyt, hinta on lähes sama.

Lisättäneen vielä että laite, jonka kanssa näitä käytettäisiin yhdessä on iphone, taipuuko sonyt saumattomasti applen kanssa yhteistyöhön?

Viimeksi muokattu:

cinse

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
5027
Puhelinmalli
onhan noita
En tiedä oliko tämä nyt auttava tieto, sillä kiinnostus noita airpodseja kohtaan nousi taas pykälällä.
Mitenkäs sitten onko kukaan mahdollisesti pystynyt vertailemaan Airpods Pro nappeja noihin vastaavan hinnan Sony wf-1000xm3 nappeihin?
Näiden kahden välillä nyt olen tuota valintaa miettinyt, hinta on lähes sama.

Lisättäneen vielä että laite, jonka kanssa näitä käytettäisiin yhdessä on iphone, taipuuko sonyt saumattomasti applen kanssa yhteistyöhön?
tossa nekin oli samassa läjässä :) vastamelu on aavistuksen parempi,omaan korvaan istuvuus huonompi, sonyn softa ei ole kovin hyvä, eli applelle ääni siitä. Soundi on pitkälti kuulijasta kiinni. Omasta mielestä aika tasan ja valitsen näistäkin edelleen applet.

petri_71

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
296
Minulla on edelleen sennheiserin langattomat napit ja sitten applen uusimmat, se on vähän päivästä kiinni mikä miellyttää juuri sillä hetkellä.
Toiminta on samanlainen, kun ne parittaa kerran niin toimivat kun korvaan laittaa. Koko tämä kuuloke homma on ongelmallinen, testata niitä pitäisi etukäteen että voisi päätöksiä tehdä. Ja missäs sellainen sitten onnistuu?

cinse

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
31   0   0
Reaktiopisteet
5027
Puhelinmalli
onhan noita
Minulla on edelleen sennheiserin langattomat napit ja sitten applen uusimmat, se on vähän päivästä kiinni mikä miellyttää juuri sillä hetkellä.
Toiminta on samanlainen, kun ne parittaa kerran niin toimivat kun korvaan laittaa. Koko tämä kuuloke homma on ongelmallinen, testata niitä pitäisi etukäteen että voisi päätöksiä tehdä. Ja missäs sellainen sitten onnistuu?
Ei missään koska on hygieniatuotteita. Powerista ostoon ja palauttaa mitkä ei oo hyviä.

Top Bottom