1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitkä liikkeet ottavat käytettyjä puhelimia?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Duunari, 7/12/07.

1. Duunari

Duunari

Tykkäykset:
    12
    Kiinostaa ihan sillä että ei tarvitse ruveta kauppaamaan itse.
    Tähän voisi listata ketjuja joille kelpaa kuitilliset vaihdokit.
    Minä olisi vaihtamassa Kuopiossa.

2. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Maksavat liikkeessä varmaankin 2/3 tai vähemmän siitä hinnasta, minkä saisit myymällä itse yksityiselle. Ei kovin kannattavaa bisnestä.

Mutta Velj. Keskinen ainakin ottaa käytetyt vastaan :)

3. SE k500i

Tykkäykset:
    0
    Ja kannattaa ihan kysyä liikkeistä, joissa myydään puhelimia (vaikka heillä ei olisikaan näytillä käytettyjä puhelimia). Monissa liikkeissä ei ole näytillä nuita käytettyjä, mutta he ostavat niitä siltikin.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Varmaan alueellista vaihtelua, mutta olen luullut että vaihdossa käytetynkin ottaminen on entistä harvemman myymälän harrastus ja käytetyn ostaminen ollut ties kuinka pitkään lähinnä käytetyn tavaran jobbareiden touhua.

5. hookoo_

hookoo_ Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    31
    Ainakin reilu vuosi sitten PK-seudulla tuntui olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, ettei ainakaan kauppakeskuksissa olevat ketjut ota käytettyjä vaihdossa. Elisan myymälässä tehtiin tarjous 6681:stä käpistelyn ja kysymysten jälkeen mutta sanottiin samalla, että saat siitä paremman hinnan myymällä itse. He siis ottivat vielä silloin parhaat yksilöt sieltä tuoreemmasta ja hinnakkaammasta päästä.

Jaa tämä viestiketju