1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mitenkäs tehdään??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Topa, 5/1/08.

1. Topa

Tykkäykset:
    0
    Elikkä mitenkäs,kun yrittää mennä Nokian 3220:lalla wappiin niin puhelin ilmoittaa,että "Tilaa ensin GPRS-Palvelu".Liittymänä on Saunalahti elisan verkossa.Kyseistä asiaa olen kysynyt asiakaspalvelulta ja siellä sanottiin,että puhelin on rikki jos ei toimi kun ne lähetti kyseiset asetukset.No eipä toiminu ja siitä olen varma,että puhelin on ehjä,koska on kokeiltu omaa korttia toisiin puhelimiin ja toisten kortteja minun puhelimeen.Muiden kortit ovat pelittäneet hyvin toisin kuin omani.Muuta he eivät osanneet selittää.Kyseinen hommeli tuli näkyviin,kun saldo avautui.Sitä ennen toiminut loistavasti.Kertokaa joku nero mitä voisi tehdä,että puhelimen saisi kuntoo.

2. Anniina

Tykkäykset:
    0
    No jos kerta puhelin toimii muiden SIM korteilla niin eikös ongelma ole verkossa / operaattorissa? Sinne vaan uutta yhteyttä...

3. Topa

Tykkäykset:
    0
    Viitsitkö kertoa miten toimin kun saatan olla tyhmän puoleinen etten ymmärrä aina ekalla:D.On ruvennu jo ärsyttää ku asiakaspalvelus ei osata nykypäivänä auttaa tarpeeksi.

4. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3441
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Korjaa ainakin tämän topicin otsikko tuosta naurettavasta nykyisestä Mitenkäs tehdään?? niin joku Saunalahden tätä foorumia seuraava asiantuntija saattaisi jopa eksyä auttamaan sinua.

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Soita asiakaspalveluun ja pyydä tarkistamaan myös verkosta, että palvelu on kytkettynä oikein.

Jaa tämä viestiketju