1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten wav soittoääni toimimaan 9110?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja topelius, 6/3/03.

1. topelius

topelius

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Nexus 5, Zopo speed 7
    Olen nokia convertti ohjelmalla convertoinut wav tiedoston ja ladannut sen puhelimeen, mutta kuinka sen saa siellä puhelimessa toimimaan/näkymään/soimaan ?

2. Hepokatti

Tykkäykset:
    0
    wavvi tsoimaan

Siirrät sen vain kommun tiedostoon sekä noudat sen äänitys tiedostosta profiiliin.

3. topelius

topelius

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Nexus 5, Zopo speed 7
    mutta kun se ei nää äänitys tiedosto profiilissa?

4. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    1) siirrät sen wav-tiedoston tietokoneella communicatorin omaan muistiin ja sinne kansioon missä on ne vakio piip piip äänet

*2) käynnistät sen nauhoitus/äänitys ohjelman sieltä extroista

*3) siirrä valittu wav-tiedosto muistikortille (tämä vaihtoehto löytyy muistaakseni menu näppäimen alta)

4) mene valitsemaan soittoääntä profiileista (yleinen, kokous, lento jne.). Näet siellä listassa sen wav-tiedoston nimellä XXXXXXXX.WAV.

5) valitse tiedosto

6) se on siinä

*= tee jos haluat soittoäänen muistikortille, ei muuten pakollista
    X= tiedoston nimi. Max 8-merkkiä + wav-pääte

5. Fire

Tykkäykset:
    0
    Ja mistähän se vakioäänikansio löytyy. Olen penkonut koko toosan läpi ja lukenut käyttiksen pariinkymmeneen kertaan, käyttänyt hakua ja commun etsi toimintoa.....EI LÖYDY! Ei edes system kansiosta tai sen alakansioista. Jos joku osaa neuvoa reitin ko. kansioon niin maailma pelastuu....tai joitain. KIITOS!

Ööh, siis kyllähän mä ton osaan 9110i:llä, nyt tarvittais apua 9210i:n kanssa!

Jaa tämä viestiketju