1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten vaihtaa GD67 aloitussivu ja saada wap toimimaan?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja samunoz, 22/11/02.

1. samunoz

Tykkäykset:
    0
    Hei.

Oon tässä yrittänyt vaihtaa oman selaimeni aloitussivun.
    Kun puhelin kertoo että olet muokkaamassa seuraavassa aloitussivun niin sitten kun kumitan edellisen pois ja painan vaan ok niin sen jälkeen kun käy uudestaan kattoo sitä niin sivu on edelleen sama. En oo löytänyt mistään sitä "aseta" vaihtoehtoa. Oon siis mennyt valikossa "käyn. selain",
    "openwawe logo" sieltä "asetuksiin (valinta 9)" ja sieltä "aloitussivun" asetukseen. Eikä toimi.

Toinen ongelma on se etten saa gprs yhteyttä toimimaan. Asetukset on tehty aivan oikein selainpuolella ja soitin myös että soneralta avais ton gprs-perusominaisuuden tulevan datan. Sitten vaan kun pistän käynnistä selain niin puhelin ilmoittaa ettei verkko ole käytettävissä. Onkohan ongelma siinä ettei soneran puolelta olekkaan viel avattu yhteyttä vaikka ne lupas tehdä sen heti.

Kyl oon kokeillu vaikka millä tavalla, mut en keksi enää mitään syytä tähän. Keksiikö joku???

Jaa tämä viestiketju