Itsekin jouduin turvautumaan s-postiin sulkiessani dna:ta alkuvuodesta. Soitin toki alkuun puhelimitse, mutta ei viesti mennyt ilmeisesti kunnolla perille. Sähköpostitse sitten selvittelin asiaa loppuun. Yleisesti varmaan riippuu jonkin verran esim. siitä jos viesti tulee jostain "darklordjeejeewasprulez123123@hotmail.com" -osoitteesta, niin ei sen perusteella vielä mitään suljeta.
Asiakaspalveluun soittaminen voi näinä päivinä olla jokseenkin tuskanen operaatio, ainakin DNA:lla. Kuulemma RL:lläkin on samoja ongelmia ruuhkan suhteen.
Kokelle asiakaspalvelu@radiolinja.fi, menee perille mutta en tiedä kelpaako niille irtisanominen sähköpostilla. Kaksi dna-liittymää olen irtisanonut maililla, mukaan vaan sotu ja asiakasnumero niin homma meni yllättävän kivuttomasti.
En usko, että osoitteella on väliä, mutta kyllä ne kysyy vielä tarkennuksia asiakastietoihin ja varmistuksen ennen kuin sulkevat.
Voihan niille lähettää sähköpostin että "soittakaa perkele." Perustelee jotain ettei ole aikaa jonottaa. Hyvässä tapauksessa voivat jopa soittaakin