1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten siirtää puhelimesta videoita ja ääniä koneelle?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Jusa T, 17/1/04.

1. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Elikkä mulla ois tämmönen ongelma et mun pitäis saada siirrettyä videoleikkeitä ja soitto ääniä+muuta puhelimesta koneelle, mulla on Nokia pc-suite koneella ja toimiva bt-yhteys eli kyllä kuvia saa sillä siirrettyä mutta ei videoleikkeitä eikä muuta ni tietäiskö joku et onko ees mahdollista siirtää niitä koneelle millään ohjelmalla tai millään tavalla!?!?

Puhelin on Nokia 7650 ja bt on conceptronic.

KIITOS etukäteen!

2. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuleeko jotain virheilmoitusta tms. kun yrität siirtää?

3. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Kun yritän lähettää puhelimella bt:n kautta videota niin se ekaks rupee lähettään sitä ja sit sen jälkeen tulee heti teksti puhelimeen "lähetys epäonnistui".

Tiedätkä tarvitsisinko jonkun ohjelman millä pystyisin ton tekemään vai pitäiskö sen onnistuu noin vain vai onnistuuko tuo ollenkaan?

Tosiaankin Nokia PC-Suitella pystyy ottaan vain varmuuskopioita ja kuvia koneelle!

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    En tiedä vaikuttaako asiaan, mutta PC-Suitea asennettaessahan ohjelma kysyy jotain tyyliin että asennetaanko automaattiset konvertterit. Eli ohjelma muuttaa videot ja äänet paremmin puhelimessa toimiviksi?

5. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletko yrittänyt ilman pc-suitea?

6. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Kyllä oon.
    Pystyn kyllä siirtämään sovelluksia, pelejä ja soittoääniä puhelimeen ilman Pc-suitea ja soitto ääniä ei edes pysty siirtämään pc-suitella vaan ne pitää lähettää suoraan bt:llä puhelimeen mutta en tiedä miten saisin toistepäin lähetettyä eli videopätkiä tai muuta sälää puhelimesta koneelle.
    Kuten jo kirjoitin ni pc-suitella pystyy siirtämään vain kuvia puhelimesta koneelle ei muuta.

7. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihme juttu. Vois johtua bt:stä. Millä ohjelmalla kuvattuja videoita yrität siirrellä?

8. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Se on se Nokian oma minkä saa niitten sivuilta ilmaiseksi ja versio on 3.04.

Jaa tämä viestiketju