1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten saan "Olen omena-laulun" 6610 malliin?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Hersky, 4/1/04.

1. Hersky

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa hyvät ihmiset!Minä uusavuton blondi haluaisin puhelimeeni soittoääneksi Kauniaisten lapsikuoron Olen omena lallatuksen. Miten sen teen? Olen saanut sen wav-tiedostona imuroitua tietokoneelle, mutta Nokia Sound Converter ei muunna kuin miditiedostoja. Ja jos muunnan wavin midiksi en saa lauluääntä kuuluviin...Nyyh!

2. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelimesi ei tue kuin mid ääntä johon ei laulua ole mahdollista saada, jos välttämättä tahdot sen soittoääneksi sinun täytyy vaihtaa puhelintasi.

3. jtG

Tykkäykset:
    0
    Itse nauhoitin kipaleen 3200-puhelimeeni. Tarpeeksi vaan ääntä stereoista ja kapula eteen ;) 6610:ssä ei tosin taida olla ääninauhuria?

4. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Ei ole

5. Hersky

Tykkäykset:
    0
    Kiitos avusta! Vähän aavistelinkin, että ei onnistu. Täytyy tyytyä karuun kohtaloon.

6. Flying Finn

Tykkäykset:
    0
    Heheh, mulla on N-Gagessa se erään henkilön soittoäänenä ja toimii todella hienosti. Mutta mistä ihmeestä se biisi on yhtäkkiä niin tunnettu?

7. Guest Vieras

se vaan lähti tuolla wavi-listoilla esiin ja se vaan on niin veikee... ;)

8. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    Et mitenkään, luojan kiitos :)
    Onneksi se buumi on jo laantumassa. Tosin olen itse aloittamassa uutta, nimimerkillä "apinaa koijataan, apinaa pumpataan"-soittari kääntää hyvin päitä ihmisten ilmoilla.

9. Hersky

Tykkäykset:
    0
    Tukeeko mikään Nokian malli muita kuin midi-tiedostoja? Vai pitääkö vaihtaa kokonaan valmistajaa?

10. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Series 60 -puhelimet tukevat midejä ja waveja mm. ja sitten mm. jotkut S40-puhelimet kuten 3300 tukevat MP3/AAC-soittareita ja True Tones ja mid. Myös N-Gage tukee samoja kuin S60+3300 yhteensä. :)

Mutta siis voi hyvä elämä, jos jollekkin ratkaisee tälläinen asia (=soittoäänet) mikä puhelin täytyy olla...

11. rulett1

Tykkäykset:
    0
    ¨

Olisko assemblyllä asiaan osuutta ?

12. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Minä olin Assyilla niin väsynyt että minusta biisi oli hauska :).
    Toinen mikä siellä alkoi kuulua loppupäivinä oli se "jos sun lystion niin kädet yhteen lyö, *klap* *klap*".

13. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)
    Mistäs oot ton äänen saanu vai ite ripannu/nauhottanu ohjelmasta? Voisin liittyä tohon buumin kyllä jos sen äänen jostain sais. :D

14. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Minä myös! :D

15. Julli

Tykkäykset:
    0
    laittakaas linkkiä mistä saisin kuunnella kyseisen laulun kun en ole sitä kuullut.

16. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    Ihan itte nappasin telkkarista nauhotetusta ohjelmasta, ihan siis tietokoneelle nauhoitetusta eli laatu ei ole "olohuoneen kohinaa ja jotain kuuluu"-mallia. Laitoin teille oikein nettiinkin sen, liittykää toki buumiin. Saatte ite muuttaa waviksi jos puhelimenne ei vaikka ymmärrä mp3:n päälle :)

17. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    liityin juuri buumiin, kiitos acidnator

18. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)
    Juu kiitti Acidnator. :D Tosin multa häviää se eka apinaa sana siitä biisistä kun siirrän sen pcsuitella puhelimee. Pitää koittaa varmaa Winampilla tai jollaa muuttaa se eka wav:iks ettei pcsuite ite muuta sitä. Mut uskomaton soittari silti.

Miten muuten nauhotit ton siitä ohjelmasta? Mulla on 5 ekaa jaksoo koneella ja vois nauhottaa sielt niit uskomattomii lausahduksii.

19. Acidnator

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    S7
    No siihen on parikin tapaa, toinen on avata koko video johonkin videoeditointisoftaan, leikata haluttu pätkä sieltä ja tallentaa siitä pelkkä audioraita. Vähemmän asioiden kanssa kikkailleille helpompi tapa on varmaankin ottaa esimerkiksi Windowsin ääninauhuri, laittaa ääniasetuksista control panel->sounds and audio devices->advanced->properties->recording->ok ja täppä "stereo mix" kohtaan jolloin ääninauhuri nauhoittaa kaikkia tietokoneen ääniä. Sitten laitat videon vain pyörimään oikeasta kohdasta nauhoitus päällä, ja tallennat sen nauhuriin jääneen pätkän. Sitä voi sitten edioita jollain muulla ohjelmalla, vaikka tyhjää alkuun tai laittaa sen useamman kerran peräkkäin, mitä nyt haluaakin.

Jos kuulostaa liian hankalalta, kerro toki mistä jaksosta haluaisit ja mitä talteen, mullakin taita olla ne kaikki jaksot koneella niin voin tehdä sulle pätkiä ja laittaa nettiin. Yks mikä mulla on jo, on se muistaakseni ensimmäisen jakson "välimallin jätkä, valimallin laulu, välimallin naamataulu"-laulu kokonaan :)

20. juhopa

Tykkäykset:
    0
    Sivistäkää nyt muakin ja kertokaa että mikäs toi tommonen ohjelma on? Siis se mistä toi laulukin oli.

Jaa tämä viestiketju