1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten saan 6110 kuoren irti? Voiko näyttövian korjata itse?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tareone, 26/1/03.

1. tareone

Tykkäykset:
    0
    Minulla on kakkospuhelimena 6110, mutta siihen on nyt ilmaantunut vika näyttöön eli näytössä on valot päällä, mutta mitään ei kuitenkaan näy. Saako vian korjattua itse ja kuinka saan kuoren irti puhelimesta?

2. Tuom4s

Tykkäykset:
    0
    Tarviit sellasen tooosi pienen ruuvimeisselin ja sitten sillä avaat etukuoren. Kannattaa kuitenkin viedä huoltoon, jos ei ole varmuutta

3. Late

Tykkäykset:
    0
    Juttua kai liikkuu että se korjaantuu kun laittaa jotain tavaraa sinne puhelimen sisään, painamaan näyttöä piirilevyyn.

Jos saat jostain uuden (sinisen) connectorin siihen niin rupeaa homma skulaamaan. Siis vaihdat vaan sen pienen "kumi jutun" sieltä näytön alta.

Ohjeet (3756 KB)

4. tareone

Tykkäykset:
    0
    Kiitti Late ohjeista! Näyttö vörkkii!

5. symb

symb

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    Note 4
    6110 Näyttövika

Juu 5110,6110,6150 jne tämän sarjan puhelimet missä on tyypilliset näytön himmenemis ongelmat ja sellaistakin esiintyy että koko ylempi 'piirilevy' ilmeisesti irtoaa alemmasta ja aiheuttaa esim koko puhelimen pimenemisen vaikka se onkin taustalla "päällä".

Noita ongelmia onkin sitte tullu korjailtua lukuisia omista ja tuttujen puhelimista :) Kehittelee vaa jotai stuffii nimenomaa sinne väleihin ja ruuvaa ruuvit nii momenttiin ku saa nii pitäs kyllä toimia taas. Ittelläni ollu 5110,6110 ja nyt 6150 ja jokaisessa samat viat tullu ite korjailtua.

Jaa tämä viestiketju