1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten saan 3650:n käynnistymään?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja henrikk, 7/4/06.

1. henrikk

Tykkäykset:
    0
    Kertookaas joku, että miten saan mun 3650 käynnistymään? Ongelma on siinä kun yritän käynnistää sitä niin siihen tulee sellai viiva ruudulle(ruudulle tulee kuitenki valo) eikä muuta. Pari kertaa oon saanu sen käynnistymään ja sen kerran ku se on käynnistyny niin se toimii ihan moittettomasti eli voin soitella + muuta.. ja mitäs sit ku kaikki puh. numerot on tuol kännykän muistissa niin voinko liittää niitä tohon sim-kortille mitenkää?

Muokkaus/Esa: otsikko oli vain "3650".

2. AzizCF

Tykkäykset:
    0
    Ei kai siinä muuta kuin et viet puhelimen huoltoon, niin eiköhän ne siellä osaa tehdä sille jotakin. Itselläni on Nokia 3660 ja siinä ei ole ollut mitään onkelmaa, niin paha sanoa, että mitä tehdä.

3. Pertsa

Tykkäykset:
    0
    ainakin 7610:ssä kun avaa osoitekirjan, valinnoista löytyy semmonen kun "kopioi SIM-hakem." Ensin pitää kuitenkin valita kaikki nimet ja sitte vasta painaa "kopioi SIM-hakem."

4. AzizCF

Tykkäykset:
    0
    Minun Nokia 3660:ssa ei ainakaan ollut tuollaista valintaa, tai sitten en vain nähnyt/löytänyt sitä...

Jaa tämä viestiketju