1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten saan ärsyttävän piippailun pois puhelimesta?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja anuliini, 2/1/04.

1. anuliini

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa nyt avutonta.

Kiikutin iltapäivällä oman puhelimeni huoltoon ja sain lainaksi ilmeisesti 3510-mallisen puhelimen. (Ilmeisesti, enpä tullut lainapuhelimen mallia kysyneeksi, mutta kävin Nokian kotisivuilta katsomassa kuvia eri malleista ja tämä vaikuttaa mainitulta.) Ongelma on nyt se, että tuo riivatun puhelin sanoo "piip" minuutin välein. Ohjekirjaa minulla ei tietenkään ole, enkä oikein jaksaisi lainapuhelimeen niin kauheasti perehtyäkään. Ja kun erilaisia äänivalikoitakin siinä puhelimessa näyttää olevan enemmän kuin tarpeeksi......Olen siis laiska ja kysyn täältä: Osaako joku helposti kertoa, millä saan tuon piippailun loppumaan?

(Ensin luulin, että palovaroittimesta alkaa patteri loppua, sitten ihmettelin , että onko radiomme tullut hulluksi...kiersin pitkin kotia etsimässä äänen lähdettä, kunnes tajusin sen lähtevän puhelimesta...)

Kiitos!

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei äkkiseltään edes tule mieleen mitä se noin piippailee, mutta asetuksista varoitus äänet pois auttaa moneen piippaukseen.

3. anuliini

Tykkäykset:
    0
    Tämä on nyt aivan järjettömän noloa, mutta se piippailija oli sittenkin palovaroitin....Tein kuten neuvottiin eli otin puhelimesta varoitusäänet pois päältä, mutta piippailu vain jatkui...lopulta painoin virrat pois koko puhelimesta ja kun siitä huolimatta piippailu jatkui, oli pakko mennä tarkistamaan palovaroitin toistamiseen, ja sehän se olikin....

Lupaan olla kysymättä mitään muuta tyhmää ainakin loppuillan ajan! Menen nyt posket noloudesta helottaen häpeämään ;)

4. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Heh. Aika hauska juttu.

Puhelimen mallin olisit saanut selville katsomalla tarraan mikä on akun alla.

5. anuliini

Tykkäykset:
    0
    Uuh, mä olen oikeasti (kuten tarinastakin voi jo päätellä) niin tumpelo, että pääsin nopeammalla ja helpommalla kun lunttasin sen mallin sieltä Nokian sivuilta. No, itse asiassa mulla on viime aikoina ollut niin pirun monta lainapuhelinta, etten millään ole jaksanut perehtyä niiden akkujen irroitteluun, valikoihin perehtymiseen jne. Eikä se akun alle kurkistaminen kyllä edes tullut mieleeni, en edes hoksannut moista!

6. Ollilan Jokke

Tykkäykset:
    0
    LOL!! [​IMG]

Kiitos anuliini, piristit muuten niin ankeaa lauantaiaamua kummasti. :)

7. per

Tykkäykset:
    4
    Kiitos annuliini olen aivan kippurassa lattialla.

Modet hei! voisiko tämän tredin laittaa johonkin hauskat arkistoon, tässä on legendan ainesta.

8. Taker

Taker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    44
    Puhelinmalli:
    Galaxy s5, Sony xperia z2 Tablet
    minulla sama puhelin lainassa (eli 3510) ja siinä on eräs hauska bugi että puhelimen yksi ääniset soittoäänet tai varoitus/näppäin äänet jäävät vinkumaan kunnes polyfoninen ääni tulee kaiuttimesta ja hauska bugi on se että silloin kun äänet sekoilee niin jos soittaa/ottaa vastaan puhelun niin sen soittoääni kaiutin toimii hands free kaiuttimena että pistäkääs paremmaksi ja versio on 3.37

Jaa tämä viestiketju