1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten saa omiin MIDI-tiedostoihiin vibran??

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Chride83, 11/10/03.

1. Chride83

Tykkäykset:
    0
    Tilanne on nyt tämä; itselläni on Nokian 6100-mallinen puhelin, ja olen verkosta repinyt pari MIDI-tiedostoa jotka olen infrapunalla siirtänyt puhelimeen. Kaikki toimii hyvin, MIDIt kuullostavat hyvältä MUTTA..kone ei värähdäkään.

Eli kysymys on se että pystykö omiin MIDI-tiedostoihiin saamaan vibran jollakin softalla, ja millainen softa tämä olisi.

Olen kokeillut PDMPlayerilla (alkuperäis- ja englanninkielisellä) ja Sound Studio Pro II:lla sillä molemmilla sanottiin olevan ominaisuus lisätä vibra. En tosin löytänyt..

Olen myöskin etsinyt täältä foorumilta vihjeita, mutta mikään löytämäni ei ole suoranaisesti auttanut, joten olisi kiitollinen jos joku voisi jeesata.

2. kalamake

Tykkäykset:
    1
    Lisäät uuden raidan siihen laitat soittimeksi helikopterin ja pitäis alkaa täristä. Nuotin korkeudella ja kestolla vissiin hallitaan tärinää.

3. Chride83

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vinkistä, mutta tämäkään ei valitettavasti toiminut..=(
    Puhelin soitti helikopteriraidan, eikä tärissyt yhtään. Vai olisikos jotenkin pitänyt muteata sen raidan vai..

Jostain olen kuullut saman kikan, erona se että pistetään soittimeksi vanhanko puhelin, olisikos program 124. Tämäkään ei toiminut..

4. Vec

Tykkäykset:
    0
    Lisäät biisiin uudelle kanavalle yksiäänisen trackin. Asetat sille seuraavat MIDI viestit:

Bank Select message: Bank# MSB 121 (79H)
    Bank Select message: Bank# LSB 6 (06H)
    Program Change message: 125 (7CH) (Telephone ring), ei 124 kuten joku ehdotti.

Itse vibra tracki on yksinkertainen: Note On -viesti käynnistää vibran ja Note Off -viesti sulkee sen. Tuolta löytyy suhteellisen hyvät ohjeet aiheeseen.

5. paspau

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju