1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

miten poistaa perusohjelma palmista?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja bandha, 13/1/04.

1. bandha

Tykkäykset:
    0
    eli vihdoin tuli se tungsten e ja nyt pitäisi saada siitä pois turhakkeet. eli valikoissa kelluu kaksi täysin hyödytöntä kuvaketta viemässä tilaa: quick tour ja expense. options valikossa olevan deleten kautta se ei onnistu

2. Onslow

Tykkäykset:
    0
    Ei onnistu normaalikonstein mitenkään. Itse loin tarpeettomille ohjelmille huuhaa kansion ja siirsin sinne. Main kansioon ne kaikki joita tarvii.

3. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    46
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
    Tungsten T mallissa saa palautettua tehdas-asetukset tekemällä ns. hardresetin. Takana olevaa resetnappia ja virtakytkintä painetaan yhtä aikaa.Tämän pitäisi poistaa kaikki ylimääräinen.

4. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Tämä on aika hyvä ohje, jälelle jää vain puhtaasti PalmOs:iin kuuluvat ohjelmat ja nekin tynkänä osittain. Ennen resetiä kannattaa tehdä HotSync. Sen jälkeen mennään tietokoneen Palm-tiedostoihin ja poistetaan Tour ja Expense tiedostot. Koon pystyy katsomaan sekä Palmilta että koneen tiedostoista. Sitten toinen HotSync resetin jälkeen, jolloin kaikki muu tieto palautuu Palmille. Toinen vaihtoehto on resetin jälkeen aloittaa ihan alusta pakkauksen CD-levyllä ja varmuudeksi vaihtaa vielä Palmille toinen nimi - näin minulle aikoinaan Palm Support neuvoi.

5. bandha

Tykkäykset:
    0
    kysymys kuuluikin, että miten saa ne turhat ohjelmat pois jotka kuuluu siihen tehdasasennukseen. tungsten e:n mukana kun tulee pari ohjelmaa, joilla ei minulle ole mitään virkaa

6. mjkall

Tykkäykset:
    13
    En tiedä, miten E:ssä on, mutta T/T2:ssa on kaksi CD-levyä ja niiden avulla voi tehdä myös ohjelmien poistot/lisäykset ja jopa korjausvaihto näkyi olevan myös.

Jaa tämä viestiketju