1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten Picasa albumi pois Galleriasta?

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja muttukka, 9/1/15.

1. muttukka

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy A5
    Menin synckaamaan vahingossa Picasankin uuteen samppaani ja nyt en saa saa Picasa albumia millään pois Galleriasta. Osaisko joku neuvoa mitä teen? Toinen, mikä menee hiukan ehkä asian vierestä, miten saan koko Picasan ja kuvat mitkä siellä on pois? Gmailissa edelleen kuva, jonka aikoinaan sinne lisäsin, enkä saa sitä pois. Miten se onnistuu?

Eli ongelma, haluan poistaa koko Picasan ja kuvat sekä puhelimesta (Galaxy s5 mini) sekä Gmailista. Apuja kaivataan.

2. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Poistat ne puhelimesta asetuksista tilit ja google, sieltä picasa ruksi pois. Käyt poistamassa kuvat vaikka nettisivun kautta google+:sta.

3. muttukka

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy A5
    Huh, olipas se hankalaa, mutta onnistui vihdoin viimein. Kiitos avusta :)

4. Master of the Universe

Master of the Universe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1204
    Puhelinmalli:
    SAMSUNG, tietysti. Mikäs muu? No Huawei
    No, kerro tarkemmin, miten onnistui?

5. muttukka

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy A5
    Se oli tosi monimutkaista. Mä en oikeastaan edes muista miten olen kyseiset kuvat edes picasaan joskus saanut, mutta mun piti gmailin kautta ensin liittyä google+:aan ja sieltä kautta hain kuvani ja poistin ne. Sen jälkeen poistin taas koko google+:n (tämä ei tietenkään ole pakollista, mutta itse en halua olla google+:ssa).

Sit synkkasin puhelimessa uudestaan google-tilini sillai, että laitoin ruksin takaisin picasa-albumin kohdalle, synkkasin sen ja sitten oli albumi hävinnyt puhelimesta.

Mutta toikin, miten kuvat sai google+:sta pois, niin vaati pientä googlausta. Aika sekavaa ja hankalaa sekin oli, ennen kuin löysin edes kuvat koko google+:sta.

6. jari tolvanen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung galaxy note 4
    ekana google kuvista pois esim tietsikalla sitten puhelimella asetukset ja ja sovellusten hallinta ja sitten galleria,löytyy ainakin kaikki kohdasta ja sitten galleriasta tyhjennä välimuisti ja poista tiedot.toimi ainakin itellä
    ne oli jääny välimuistiin

Jaa tämä viestiketju