1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten palautan Microsoftin MyPhonesta....???

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja booster, 2/10/10.

1. booster

Tykkäykset:
    0
    moro

Oli luuri huollossa, backupit otettu mut nyt en saa tavaraa takasin luuriin.
    Kun synkkaan puhelimen Myphone tiliin niin se *viksusti* synkkaa pilven täsmäämään luurin kanssa ja luurihan on siis huollon jäliltä tyhjä...

Onneks kokeilin vaan selaimen bookmarkeilla.
    sama homma oli aikasemminkin mut sillon Dashwire pelasti mut nyt se ei enää suostunu toimiin ennen huoltoo.

Mä en voi kyl ymmärtää miten tää backuppien hoito on niin vaikeeta, merkistä ja käyttiksestä riippumatta... Noksun PCsuite, erkkimerkin viritykset, selviääkö Androikaan kunnialla?
    kiitti.

2. M K

M K

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Moto G Plus
    Kirjaudu selaimella My Phoneen ja arkistosta palautat ne. Sitten puhelimen synkkays palauttaa ne puhelimeen.

3. booster

Tykkäykset:
    0
    arkistossa ei ollu mitään. Tallensin varmuudeks osotekirjan myphone sivuilta selainsivuina ja annoin palaa. Tällä kertaa onnisti ja numerot on takasin luurissa. Onkos kukaan saanut tän Dashwiren jatkajan Miq in systeemit pelaamaan. Mulla se ei saa yhteyttä palvelimeen, on parin päivän aikana kokeiltu eikä oo tullu yhteyttä...

4. mae

Tykkäykset:
    0
    myphone tili tyhjentynyt

No hitto täälläkin on myphone tili tyhjä! kahden puhelimen tiedot hukattu!! Erittäin luotettavaa touhua. En ole käyttänyt varmaan vuoteen ja nyt menin selaimella katsomaan löytyykö sieltä backupista tietoa. Onkos tuolla tehty joku globaali kämmi vai! Osaako kitevesku vastata

5. mae

Tykkäykset:
    0
    Itse itselleni vastaten, backuppi säilyy vain puoli vuotta jonka jälkeen tili tyhjennetään! Enpä olisi moista uskonut todeksi mutta näin se vain on. Mikkiksellä on pilvipalvelu todella hanskassa. Onkohan tuossa skydrivessäkin joku #¤#keleen kepponen että sekin tyhjentyy joskus itsestään, pitää ruveta tarkistamaan ettei siellä mitään tärkeää ole, luottamus meni aika pakkaselle.

6. kitevesku Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    230
    Puhelinmalli:
    Windows Phone
    Minun mielestä tuosta tulee sähköpostimuistutuksia. Eikö tullut?

VESKU

7. murmelinpapana

murmelinpapana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA, Htc Dream
    Mulle ei ainakaan tullut mitään sähköpostia. Kävin tämän viestiketjun luettuani katsastamassa omaa tiliäni ja tyhjähän se oli. Tai siis eihän se tyhjäkään ollut, kun sitä ei ollut enää olemassakaan, vaan olisi pitänyt aktivoida koko härdeli uusiksi. Eipä siitä mitään vahinkoa tullut, koska olen pääasiallisesti käyttänyt tuohon hommaan Googlea jo jonkin aikaa.

8. Issuj

Tykkäykset:
    2
    e: olikin jo...

Jaa tämä viestiketju