1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten onnistuu tekstiviestien varmuuskopionti

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja JuhaniA6, 20/12/08.

1. JuhaniA6

Tykkäykset:
    0
    Olen jo parin viikon ajan yrittänyt saada tekstiviestejä siirrettyä Nokia N70:stä tietokoneelle tuloksetta. Osaako joku sanoa, onko edes mahdollista siirtää viestejä tietokoneelle. Kaikkea olen yrittänyt, mutta ei onnistu. Ei ainakaan nokia PC suitella.
    Helposti varmaan ihmettelette miksi haluan niitä siirtää. Syynä siihen on se, että puhelimessani on n.1000 viestiä, joista vanhimmat parin vuoden ikäisiä ja niillä on tunne arvoa, joten niitä olisi mukava säilöä muualle kuin puhelimeen.

2. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3137
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Millä tavalla se tulee ilmi, että ei onnistu? 1000 viestiä on jo aikamoinen määrä, saattaa kestää myös tallettaminen koneelle. Tai sitten on vain muuten liikaa.

3. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6043
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    PC-suitella pystyy varmuuskopioimaan viestit puhelimesta, mutta palautus ei sitten onnistu kuin saman malliseen puhelimeen.

Toinen vaihtoehto on siirtää tekstiviestien oletuskohde muistikortille (mikäli puhelimessa on muistikortti) ja sitten kopioida vaikka muistikortinlukijalla tiedosto talteen PC:lle.

4. HemppaP

Tykkäykset:
    7
    Jos sulla on S60 3rd edition luuri, niin sellaisia softia on jotka exporttaa viestit txt-tiedostoksi.

5. JuhaniA6

Tykkäykset:
    0
    Puhlimenissani on tosiaan S60, mutta 2rd edition. Yhden asiallisen ohjelman olen löytänytkin, joka vaikutti aika hyvältä, mutta en onnistunut silläkään. Kyseinen ohjelma on nimeltään "Message Saver S60". Ohjelmalla pitäisi homma hoitua. Sen verran olen onnistunut, että ohjelma teki visesteistä yhden tekstitiedoston tyylisen tiedoston ja siirsi sen puhelimen muisikirjaan. Tiedosto on juuri sellainen kuin halusin sen olevankin eli Kaikki viesti yhdessä ja mukana on myös viestien tiedot. Viestit on eroteltu siististi katkoviivalla. Nyt ainut ongelma on vain se että, miten saan siirrettyä tiedoston tietokoneelle puhelimen muistikirjasta.

Amdnow:lle ja Mr M:lle: Jos puhelimen sisällön varmuuskopioi PC:suitella, niin siitä tulee tiedosto jota ei voi avata, eli varmuuskopionti pitäisi sitten palauttaa aina johonkin puhelimeen ja sen kautta pääsisi käsiksi viesteihin.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eikä tallennu mihinkään ?
    Eikö voi notesista lähettää esim BT tai Emailina ?

7. JuhaniA6

Tykkäykset:
    0
    Ei löydy muistikirjaa mistään, tietokoneella selatessa puhelinta, ainakaan bluetoothin kautta. Tota bluetoothilla lähettämistä olen koittanut, mut jostain syystä se ei löydä tietokonetta löytyneet laitteet listalle. Lähetys onnistuu vain toiseen puhelimeen :S Toi email vois toimiakki... Pitäis vaan laittaa jotenkin email asetukset kuntoon. Ei ainakaan näin äkkiseltään onnistunut. Kuinkahan sen asetukset sit laitetaan? xD

8. Rompe

Rompe Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    26
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Lytyi tietokoneen kätköistä tämmöinen.
    Filu päivätty tammikuu 2006, joten voi joutua muuttamaan luurin aikaa lähemmäksi tuota.

Liitetyt tiedostot:

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Windows ?
    Onko haettavissa ja vastaanottoa odottomassa? (jos microsoftin omat BT ajurit)

10. JuhaniA6

Tykkäykset:
    0
    Nyt onnistui!! Lähetin suoraan tolla puhelimeen asennetulla MessageSaverilla kaikki viestit tietokoneelle. Suurin ongelmahan tässä oli se että ei ollut vistan BT:n käyttö oikeen mun hallussa. Tosiaan tuolla Vistan "ohjattu bluetooth-tiedonsiirto" toiminnolla sain tuon suoritettua :D Näppärän näköinen txt tiedostohan siitä tuli (kaikki n.1000 viestiä allekkain). Kiitos kaikille avusta.

Jaa tämä viestiketju