1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten liittyä club nokiaan käytetyllä puhelimella?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja topelius, 6/2/03.

1. topelius

topelius

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Nexus 5, Zopo speed 7
    Ostin tuossa käytetyn nokia puhelimen ja haluaisin saada puhelimeen ohjelmia club nokian sivuilta, mutta kun yrittää rekisteröityä palveluun niin se haluaa valittaa että puhelin on jo rekisteröity palveluun!

Eli mitäs nyt?

2. huppumies

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Note II + Saunalahti ja spotify-puhelimena Samsung XCover II
    nutting..
    stupid system..
    ei onnaa..

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    ClunNokiaan voi rekisteröityä vain kerran per laite, eli palvelu on tarkoitettu uusillelaitteille, tosin mikään ei estä käytettyä laitetta rekisteröimastä jos sitä ei ole aikaisemmin rekisteröity.

4. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muunlainen jarjestelma olisi varmasti hankala toteuttaa, mutta aika saalittava esitys kuitenkin Nokialta. Toisaalta mita haittaa siita olisi jos saman puhelimen rekisteroisi useamman kerran.

5. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    En muista varmasti, mutta eikös se jäsenyys ole määräaikainen? Vuosi tai kaksi... ainakin se kortin viim. voim. olopäivä on vuoden tai kahden sisällä.

6. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei siinä kortissa mitään voimassaoloaikaa ole. Ennen ainakin Carelineen sai soittaa ilmaiseksi vain takuuaikana mutta enäänhän se ei ole ilmainen kenellekkään.

7. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Mun viimesin kortti on jo vanha mutta siinä oli jommassa kummassa alakulmassa joku 07/98 tms. Joka on siis viim. voimassaolokuukausi.

8. escobar

escobar Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kauanko kestää että saa sen clubikortin? Minä sain vaan yhden shittyn club nokia spammi/infokirjeen kotiin.

9. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mulla siinä lukee vaan nimi ja jäsennumero...

10. zonem

zonem Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sama on tapahtunut mullaki, parasta olla rekisteröitymättä ;)

11. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyotya siita on ei juuri ole, muttei hirveasti haittaakaan.

12. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Samaa ongelmaa oli minullakin taannoin! Meinasinkin siitä joskus oikein manata täällä...

Mutta pitkällisen (Asiakaspalvelun kanssa) painiskelun jälkeen jäi Club Nokia tylysti nauramaan minulle.... Minkäs teet kun ottavat esiin sellaisen ässän että "liittyessäsi hyväksyt sopimuksen plaa plaa jossa tämä on esitetty plaa plaa."

13. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Varaudu odottamaan! Itse jouduin useamman (!) kuukauden korttia odottamaan, kaverilla kesti vielä pidempään...

14. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Liittyessäni viime keväänä Clubiin, minulle muistaakseni sanottiin, että kortti tulee parin viikon kuluttua postissa. Korttia vain ei kuulunut ja lopulta unohdin koko asian. Kesän loppupuolella, varmaankin elokuussa, viimeinkin sain tuon kortin. Eli varaudu odottamaan, jäsenkortti voi viipyä kauankin.

15. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mitään hyötyä siitä kortista ei ainakaan mulle ole koskaan ollut. Nyt tosin kuulun Siemens-Clubiin eli Possusellaiseen x)

Onko jollekkin muka ollut kortista hyötyä huollossa tai jossai?

16. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pari kertaa on henkeni pelastanut. Ja kerran kun jouduin vahingossa autiolle saarelle, Club Nokia-kortin ja lasinpalasen avulla tein itselleni seitsemän ruokalajin ateriat viikoksi!

17. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mahtavaa! Tuliko ruokaan bugeja?

18. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin, niitä bugejahan siihen tuli mutta onneksi softapäivityksellä niistäkin pääsi eroon! Jeejee.

19. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kortillahan saa joistakin paikoista alennusta. Ainakin viime kesän Porin Jazzeilla alennusta sai kaikista Jazz-kadun myymälöistä 20%. Sainpahan repun ostettua 4 euron alennuksella... =) Muuta hyötyä ei kortista ole vielä toistaiseksi ollut. Tuskin paljon tulekaan olemaan.

20. mematre

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni reilu viikko kun kortti kilahti postiluukusta, eipä siitä kyllä mitään iloa ole ollut. Ei oo kukaan pyytänyt esittämään :(

Jaa tämä viestiketju