1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten ladata screensavereitä ulkomailta?Ja pari muuta..

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja karoliina, 24/6/03.

1. karoliina

Tykkäykset:
    0
    Eli siis olen just ostanu s55 ja löysin siistejä screensavereitä ulkomaisilta sivuilta, sitä kapelia minulla ei ole, joten onnistuuko lataaminen ilman sitä?

Sitten vielä olin yllättynyt miten hiljaa puhelin soi, riippuuko se soittoäänestä vai mitä? Olen kyllä asetuksista virittänyt sen kovimmalle, mutta Nokiaa verrattuna hiljaa. Viestin merkkiääni on myös vähän outo, siihen ie taida saada säätöjä. Huh, siinä kaikki, tällä kertaa :)

2. OssiR

Tykkäykset:
    0
    Irdalla tai Bluetoothilla voi myös ladata niitä. Yksi tapa on sitten myös ladata GPRS:n avulla suoraan netistä.

Itselläni on ollut hieman vaikea erottaa polyfonista soittoääntä muusta taustahälystä. Olenkin tuossa suunnitellut laittavani jonkin "piippaavan" äänen tilalle.

öö? Minulla ainakin pystyy vaihtamaan viestinäänen ihan miksi ite lystää.

Mikä ohjelmisto versio sinulla on koneessa?
    Paina *#06* > INFO ja sieltä SW-Version.

3. karoliina

Tykkäykset:
    0
    hei siis nteeksi tietämättömyyteni, näppäile siis puhelimeeni tämän kyseisen kirjainsarjan? Minulla on siis vaan perusasetukset tässä, ei mtn muuta...voih, olis pitäny pysyä simppelissä vanhassa Nokia-räppänässä. Kiitos sinulle!

Jaa tämä viestiketju