1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

miten lähettää sähköpostia k700i:llä?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja roguli, 6/7/04.

1. roguli

Tykkäykset:
    0
    sähköpostin lähettäminen ja sen vastaan ottaminen ei onnistu! missä vika?
    ja sitten toinen kysymys, että miten pystyy siirtämään kuvia tietokoneelle gprs:n avulla?

2. Ozz

Tykkäykset:
    0
    Olethan tilannut GPRS:n puhelimeesi.

Käy siellä Sonyericssonin sivuilla hakemassa kaikki asetukset puhelimeesi
    http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template=ps3&zone=ps

Kun olet saanut asetukset puhelimeesi niin käy tarkastamassa varsinkin lähtevän postin palvelin.
    Mulla kävi niin että lähtevän palvelimen osoitteessa oli ylimääräisiä pisteitä ja sulkuja välissä.

Mun mielestä GPRS:llä ei pysty "juttelemaan" tietokoneen kanssa?
    Hae BlueTooth palikka ja johan rupeaa toimimaan.
    USB välikaapelia ei mun mielestä kannata hommata koska mulla oli ainakin hirveesti ongelmia sen kanssa.

3. Janne

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 & Sonera
    Antamasi tietojen perusteella on kyllä aika vaikea neuvoa. Omaan puhelimeen asetukset meni todella kivuttomasti, tilasin Sony Ericssonin sivuilta niin MMS-, sähköposti- kuin WAP-asetukset, ja kaikki toimi laakista. Sähköpostiasetuksien palvelimia piti hiukan muuttaa, mutta mitään tenkkapoota ei tullut missään vaiheessa. Mikä siinä muka on niin vaikeaa?

GPRS:n kautta kuvia siirrettäessä on helpointa käyttää sähköpostia. Eli lähettää kuvat vain puhelimella sähköpostina koneeseen. Kätevämpi keino on kyllä ostaa Bluetooth-dongle ja siirtää sillä.

4. roguli

Tykkäykset:
    0
    mutta siis pitääkö minun luoda uusi sähköposti osoite vai voinko käyttää minun vanhaa hotmailia?

5. roguli

Tykkäykset:
    0
    mutta siis pitääkö minun luoda uusi sähköposti osoite vai voinko käyttää minun vanhaa hotmailia?

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Jos sulla on tiedossasi kaikki hotmailin asetkset niin tarkasta ne. Lisäksi on huomioitava ettei Wap gprs jota käytät Wap selailuun yleensä pelitä sähköpostissa, vaan sitä varten on luotava oma Gprs palvelu.

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tästäkin aiheesta taitaa olla jo ketjuja lukuisia.
    Myös kyseisestä mallista on oma kysymys ketju, eli roskii joutas tälläiset

Hotmaili ole mikään oikea sähköposti palvelu, eli luku toimii selaimilla.

Lähettää toki voit, kysy myyjältä.

8. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
  9. Ozz

Tykkäykset:
    0
    Hotmailin kanssa et sitä saa onnistumaan.
    Muistaakseni saunalahden sähköposti oli ilmainen (?) ja sieltä saunalahden sivuilta saat selville mitkä ovat lähtevien ja tulevien palvelimien nimet. Näitä ilmaisia on varmaankin muita mutta tärkeintä on että saat ne palvelimien nimet ja asetukset.
    http://saunalahti.fi/tuki/internet/posti/

10. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Saunalahden webbiohjeiden mukaan heidän ilmainen sähköpostinsa ei toimi lukuohjelmien kautta, ainoastaan selaimen kautta. Maksullinen s-posti toimii myös puhelimessa. Eikös Luukun s-postin luku onnistu myös ohjelmalla (ei pelk. selaimella)?

Jaa tämä viestiketju