1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Miten lähettää MMS-viesti kun oma känny ei MMS-yht.sop?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja SYS 49152, 4/9/04.

1. SYS 49152 Vieras

Otsikossa se oleellisin tulikin, oma känny siis ei MMS-yhteensopiva eli vanhaa mallia mutta jos haluaisin lähettää MMS-viestin jollekin niin miten sen teen ilman MMS-kännyä? Onnistuuko Elisan kautta moinen?

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Elisalla on netissä "Viestikeskus", jossa mms-viestien lähetys onnistuu.
    Sama homma Soneralla.

3. SYS 49152 Vieras

Danke! Tiesin että Elisalla on jokin MMS-hässäkkä sivuillaan mutta kun en ole sinut noiden MMS-juttujen kanssa niin en ollut varma yksityiskohdista ja ominaisuuksista. Olen rekisteröitynyt Elisan sivuille jo vuonna miekka ja kivi joten ei muuta kuin kokeilemaan.

4. mk04

Tykkäykset:
    0
    Elisan multimediaviestikoneen toimiminen on vähän niin ja näin, se tuppaa kaatuilemaan niinkuin eräs nimeltä mainitsematon käyttis, eikä aina anna ladata koneelta kuvia/musaa...

5. SYS 49152 Vieras

Toimi toi Viestikeskus ainakin mulla. Ainakin tällä kertaa. Ehkä kuitenkin fiksumpaa on jos kertoo tai pyytää ystäviä ja tuttuja lähettämään ne mahdolliset MMS:t sähköpostiin kännykän sijasta, sen luulisi ainakin pelittävän varmasti. Tosin tuosta käyttisjutusta olen täysin samaa mieltä kanssasi. Eiköhän vaihdeta joukolla siihen parempaan..eikä tarvitse tyytyä vain yhteen vaihtoehtoon jokaiselle löytyy varmasti se minkä kokee omakseen. Sori, nyt meni aihepiirin ohi.

6. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Totta, samantyylisiä kokemuksia mullakin.

Jaa tämä viestiketju